Webhotel
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
02/03/2010 17:01 #3995
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Webhotel
One er ingen host for de som satser seriøst. De er en typisk billighost som fyller opp sine netthotell til randen for å kunne tjene på lave priser.
De har alltid vært trege, og vil nok alltid være det - i forhold til kvalitetsleverandører.
Billige ja vel - men det finnes bedre allternativer i samme prisklasse, eller få kroner over.
Sagt på en litt ufin måte kanskje, men har man ikke "råd" til å betale mer enn 10 kroner for noe skikkelig er kanskje ikke butikken liv laget heller.
Kan også legge til at det har vært flere problemer med betalingsløsninger på deres servere, betalingsløsninger for kort som kommuniserer med eksterne servere.
De har alltid vært trege, og vil nok alltid være det - i forhold til kvalitetsleverandører.
Billige ja vel - men det finnes bedre allternativer i samme prisklasse, eller få kroner over.
Sagt på en litt ufin måte kanskje, men har man ikke "råd" til å betale mer enn 10 kroner for noe skikkelig er kanskje ikke butikken liv laget heller.
Kan også legge til at det har vært flere problemer med betalingsløsninger på deres servere, betalingsløsninger for kort som kommuniserer med eksterne servere.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Stian Larsen
- Juniorbruker
02/03/2010 17:13 #3996
av Stian Larsen
Besvart av Stian Larsen i emne Sv:Webhotel
Fint å høre hva du sier Rune, har du kanskje noen klare annbefalinger på gode webhotell?
Jeg har lest mye her, domeneshop er det eneste jeg har vurdert.
Jeg har lest mye her, domeneshop er det eneste jeg har vurdert.
- Stig Marius Betten
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
02/03/2010 17:30 #3997
av Stig Marius Betten
Besvart av Stig Marius Betten i emne Sv:Webhotel
Jeg ville annbefalt å bruke Domeneshop , har mye erfaring fra de både privat og i jobbsamenheng.
God service og kvalitet til en grei pris
God service og kvalitet til en grei pris
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
02/03/2010 17:38 #3998
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Webhotel
De netthotell som passer for Joomla! passer også fint for Zen Cart:
forum.joomla.org/viewtopic.php?f=436&t=156319
Personlig foretrekker jeg Netbox m.h.t. til service og kompetanse.
Domeneshop opplever jeg som trege og har også ofte en høyere grad av hacking av sider på sine servere, hvor de da uten unntak skylder på bruker eller programvare. Ofte er nok det riktig, men personlig tror jeg ikke dette er hele sannheten - noe må nok også tilskrives oppsett og sikring av servere.
Personlig foretrekker jeg Netbox m.h.t. til service og kompetanse.
Domeneshop opplever jeg som trege og har også ofte en høyere grad av hacking av sider på sine servere, hvor de da uten unntak skylder på bruker eller programvare. Ofte er nok det riktig, men personlig tror jeg ikke dette er hele sannheten - noe må nok også tilskrives oppsett og sikring av servere.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.