Legge til Norsk som språk
- Stian Larsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
21/09/2009 01:42 #3593
av Stian Larsen
Legge til Norsk som språk opprettet av Stian Larsen
Heisann!
Er ganske ny på dette å trenger hjelp. Jeg har innstallert webbutikken men trenger norsk språk. Jeg bruker MAMP(mac) for å lage database, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal legge inn norsk på databasen. Er det slik at den bare skal legges inn på databasen der jeg har programmet? Hvordan laster jeg opp filene til databasen ved bruk av MAMP?
Jeg gjentar at jeg ikke er noe geni på dette så fint om dere kan beskrive det så nøye som mulig
Har lest veiledningen så klarer nok resten bare jeg får lagt inn språket riktig på databasen.
Tusen hjertelig takk for all hjelp
Hilsen
Stian
Er ganske ny på dette å trenger hjelp. Jeg har innstallert webbutikken men trenger norsk språk. Jeg bruker MAMP(mac) for å lage database, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal legge inn norsk på databasen. Er det slik at den bare skal legges inn på databasen der jeg har programmet? Hvordan laster jeg opp filene til databasen ved bruk av MAMP?
Jeg gjentar at jeg ikke er noe geni på dette så fint om dere kan beskrive det så nøye som mulig
Har lest veiledningen så klarer nok resten bare jeg får lagt inn språket riktig på databasen.
Tusen hjertelig takk for all hjelp
Hilsen
Stian
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
21/09/2009 13:12 #3594
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Legge til Norsk som språk
Les dokumentasjonen så går det så mye bedre:
www.zen-cart.no/dokumentasjon/18-install...lokalisering?start=1
;)
- Stian Larsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
21/09/2009 14:55 #3595
av Stian Larsen
Besvart av Stian Larsen i emne Sv:Legge til Norsk som språk
Kall meg kanskje datakyndig tilbakestående, men jeg forstår ikke hvordan jeg laster opp språkpakken til webserveren. Det er det jeg trenger hjelp med, kanskje dette ikke er riktig forum da.
Stian
Stian
- Eirik Bruvik
- Besøkende
21/09/2009 18:44 #3596
av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Legge til Norsk som språk
Du laster opp språkpakken til webserveren på akkurat samme måtem som du lastet opp zencart til webserveren. Til samme område.
- Stian Larsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
23/09/2009 01:22 #3601
av Stian Larsen
Besvart av Stian Larsen i emne Sv:Legge til Norsk som språk
Takk for all hjelp, fikk ordnet det
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.