gammel database på 1.39c?

Mer
24/05/2010 13:48 #4238 av Eugene McGlynn
1.39a finner ikke database fra før, har noen noe tipps?
produkter og kunder er tomt...

Oversettelser for zen-cart_norwegian_v1.3.8a_rev2 ser ut til å fungerer bra på det ny versjon.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
24/05/2010 13:55 #4239 av Rune Rasmussen
Tipset er som alltid, åpne opp docs-mappen i pakken - og følg instruksjoner for oppdatering. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
24/05/2010 14:16 #4240 av Eugene McGlynn
tror det ny zen cart har skrevet over alt i database, prøver å laster opp fra dagens back-up. Men takk for svaret ;-)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
24/05/2010 14:27 #4241 av Rune Rasmussen
Da har du med andre ord ikke lest dokumentasjonen, og heller ikke informasjonen som gis tydelig angående dette under installasjon/oppgradering.

Vel ... last opp sikkerhetskopi ja, og les deretter dokumentasjon før du så oppdaterer databasen.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
24/05/2010 14:56 #4243 av Eugene McGlynn
lest det. Det er grunnen jeg har back up av SQL og gammel nettsiden ;-)
grunnen jeg jeg ga config nytt nanv, endret chmod etc etc...

Jeg peket ny versjon til eksisterende database... som for sikkerhets skyld jeg tatt back up av, men ny versjonen skrevet over det.

Du kan ikke forventer at alle er ekspert som deg og det står ikke noe i Docs før installasjon at mySQL bli slettet ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
24/05/2010 15:30 #4244 av Rune Rasmussen
Høres ut som du har lest veldig selektivt.

Nei, jeg forventer ikke at noen skal være eksperter - jeg forventer bare at dere tar dere tid til å lese gjennom alt skikkelig. Så sparer dere både dere selv og andre mye pes. :)

Om du har gjort alt helt riktig får du opp vedlagt skjermbilde, det kan vanskelig missforstås eller overses hva som står her. Får du ikke opp dette kan du ikke påstå at du har lest hele dokumentasjonen m.h.t. oppdatering ( /docs/2.readme_how_to_upgrade.html ). ;)
Vedlegg:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo