Gammel database i ny installasjon

Mer
07/07/2010 19:48 #4399 av Remi Andre Kvernøy
Min samboer har drevet en nettside på hobbybasis en tid nå, men for noen mnd. siden fikk jeg e-post fra domeneshop (som vi leier webhotel fra)om at siden utgjorde en sikkerhetsrisiko og ble stengt, prøvde med oppdatering til nyeste versjon og fjernet alle bildefiler som domeneshop mente kunne være infisert, men de fant nye risikoutsatte filer fremdeles, så jeg bestemte meg for å slette hele butikken for så å legge den inn på nytt. Dette har jeg nå gjort, men kundelistene kommer ikke frem i den nye butikken.... Ligger ikke dette i databasen som burde komme automatisk opp?? finnes det en mulighet for å få frem kundene eller er alt borte?

Venter spent på svar :-D

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/07/2010 08:03 #4400 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/07/2010 08:44 #4401 av Remi Andre Kvernøy
Besvart av Remi Andre Kvernøy i emne Sv:Database
Nede på trinn 3 står det følgende:

"Bruk nettleseren din, surf til /zc_install/index.php og velg "Database Upgrade" når du blir bedt om det. (Ikke velg "Install" for da overskriver du databasen din. (Om "Upgrade" ikke blir tilbudt var ikke Installeringsprogrammet istand til å koble seg til databasen din og få bekreftet hvilken versjon dens struktur har. Sjekk configure.php fila"

Jeg brukte vel install om jeg ike husker feil, betyr dette at alle data i databasen er slettet nå? :-(

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/07/2010 08:47 #4402 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Database
Det kan bare du selv eller andre med tilgang til din konto/database finne ut.

Men du fulgte vel første trinn, som er det første man gjør uansett på en nettside før større endringer - tar sikkerhetskopi. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo