- Mottatte takk 0
Pris har forsvunnet
- Christoffer Andersen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
26/10/2010 21:32 #4620
av Christoffer Andersen
Pris har forsvunnet opprettet av Christoffer Andersen
Hei! Slitter med en ting. Prisen på mine produkter, eller pris i hadlekurv er borte. Jeg la inn en patch "zc138a-php53patch-install-instructions" fra Zen Cart. som skulle hjelpe meg å få tilbake siden min etter at jeg ikke har oppgrader min site til 1.3.9. Siden php nå er 5.3 versjon.
Hvordan kan jeg få tilbake prisen?
www.agape.no
Hvordan kan jeg få tilbake prisen?
www.agape.no
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
27/10/2010 07:48 #4621
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Pris har forsvunnet
Tøm din nettlesers mellomlager, prisene vises fint herfra.
Og om du ikke bruker engelsk, og ikke har gjort det ennå, slett engelsk oppføring under språk i admin.
Og om du ikke bruker engelsk, og ikke har gjort det ennå, slett engelsk oppføring under språk i admin.
Følgende bruker(e) sa Takk: Grethe C Nordheim
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.