- Mottatte takk 0
Banner installasjon
- Øyvind Huber
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
17/04/2011 14:27 #4971
av Øyvind Huber
Banner installasjon opprettet av Øyvind Huber
Hei jeg prøver å installere noen bannere hvor jeg kan ha ekstra reklme for salg og nye varer som kommer inn.
Jeg har lastet opp bilder til database og lagt bilder til i admin - verktøy- bannere-nytt banner.
Når jeg har gjort dette vil ikke banneren vises på websiden min. Hva har jeg gjort galt her?
Når jeg går inn på admin-konfigurasjon-layout settings har jeg disse valgene for bannere i listen:
Banner Display Groups - Header Position 1
Banner Display Groups - Header Position 2
Banner Display Groups - Header Position 3
Banner Display Groups - Footer Position 1
Banner Display Groups - Footer Position 2
Banner Display Groups - Footer Position 3
Banner Display Groups - Side Box banner_box
Banner Display Groups - Side Box banner_box2
Banner Display Group - Side Box banner_box_all
Hvordan får jeg aktivert de bannerene jeg har lagt til i bannerbehandlingen. Jeg har foreksempel kalt bildet Medium under bannere og valgt gruppe 10 for dette bilde (banner).
Jeg går utifra at jeg må da gå inn i layout settings - Banner Display Group - Side Box banner_box_all og legge til den banneren jeg har kaldt Medium her.
Baneren vil fortsatt ikke vises på websiden min. Er det noe jeg må stille på i database for å få frem denne banneren eller er det noe annet jeg må stille på i admin.
Jeg har lest om dette på zen cart men jeg får det ikke til å stemme når jeg prøver selv.
Håper noen kan hjelpe meg
Mvh
Ø
Jeg har lastet opp bilder til database og lagt bilder til i admin - verktøy- bannere-nytt banner.
Når jeg har gjort dette vil ikke banneren vises på websiden min. Hva har jeg gjort galt her?
Når jeg går inn på admin-konfigurasjon-layout settings har jeg disse valgene for bannere i listen:
Banner Display Groups - Header Position 1
Banner Display Groups - Header Position 2
Banner Display Groups - Header Position 3
Banner Display Groups - Footer Position 1
Banner Display Groups - Footer Position 2
Banner Display Groups - Footer Position 3
Banner Display Groups - Side Box banner_box
Banner Display Groups - Side Box banner_box2
Banner Display Group - Side Box banner_box_all
Hvordan får jeg aktivert de bannerene jeg har lagt til i bannerbehandlingen. Jeg har foreksempel kalt bildet Medium under bannere og valgt gruppe 10 for dette bilde (banner).
Jeg går utifra at jeg må da gå inn i layout settings - Banner Display Group - Side Box banner_box_all og legge til den banneren jeg har kaldt Medium her.
Baneren vil fortsatt ikke vises på websiden min. Er det noe jeg må stille på i database for å få frem denne banneren eller er det noe annet jeg må stille på i admin.
Jeg har lest om dette på zen cart men jeg får det ikke til å stemme når jeg prøver selv.
Håper noen kan hjelpe meg
Mvh
Ø
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
28/04/2011 06:03 #4987
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Banner installasjon
Har du kikket på
tutorials.zen-cart.com/index.php?article=80
?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.