- Mottatte takk 0
Hjelp til installasjon av Zencart shop
- Hanne Brovold
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
28/04/2011 12:00 #4991
av Hanne Brovold
Hjelp til installasjon av Zencart shop opprettet av Hanne Brovold
Dere får bare kalle meg dum eller blond, for kan godt hende dette er det mest håpløste spørsmålet som er stilt her på forumet.
Jeg har to nettbutikker, begge zencart, disse har jeg fått noen andre til å sette opp, men nå vil jeg prøve meg selv, men jeg sitter fast!
Jeg laster ned ZenCart, det er greit, men hvor laster jeg den opp/legger jeg den i mitt webhotell hos one.com?
Håper på hjelp, helst på norsk
Jeg har to nettbutikker, begge zencart, disse har jeg fått noen andre til å sette opp, men nå vil jeg prøve meg selv, men jeg sitter fast!
Jeg laster ned ZenCart, det er greit, men hvor laster jeg den opp/legger jeg den i mitt webhotell hos one.com?
Håper på hjelp, helst på norsk
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
12/08/2011 12:34 #5101
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Hjelp til installasjon av Zencart shop
One har selv informasjon om det på sine sider:
www.one.com/no/support/faq/hvor-skal-jeg-legge-mine-filer
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.