- Mottatte takk 0
Installere norsk språkpakke
- Jonas Denstad
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
21/08/2011 00:17 #5114
av Jonas Denstad
Installere norsk språkpakke opprettet av Jonas Denstad
Hei!
Veldig fersk nybegynner her.
Nå har jeg prøvd og prøvd og prøvd litt til og jeg får det ikke til!!
Kan noen vennligst forklare meg HVORDAN jeg installerer norsk språkpakke i zencart inn med teskje?
Jeg sitter å ser på instruksen, og det er dette jeg ikke forstår:
"Pakk ut zip-fila direkte til din Zen Cart-installasjon, eller til en midlertidig mappe lokalt - og last så opp alle filene til din nettjener (webserver). Fil-/mappestruktur i pakken er lik den som finnes i Zen Cart, slik at man kan laste mappene direkte opp i Zen Cart-installasjonen sin."
HJELP! :ohmy:
På forhånd takk!
Veldig fersk nybegynner her.
Nå har jeg prøvd og prøvd og prøvd litt til og jeg får det ikke til!!
Kan noen vennligst forklare meg HVORDAN jeg installerer norsk språkpakke i zencart inn med teskje?
Jeg sitter å ser på instruksen, og det er dette jeg ikke forstår:
"Pakk ut zip-fila direkte til din Zen Cart-installasjon, eller til en midlertidig mappe lokalt - og last så opp alle filene til din nettjener (webserver). Fil-/mappestruktur i pakken er lik den som finnes i Zen Cart, slik at man kan laste mappene direkte opp i Zen Cart-installasjonen sin."
HJELP! :ohmy:
På forhånd takk!
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hans Petter Lorentzen
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 1
27/08/2011 02:01 #5143
av Hans Petter Lorentzen
Besvart av Hans Petter Lorentzen i emne Sv: Installere norsk språkpakke
Hei
Benytter du FTP så laster du den opp til følgende 2 steder:
1. Forsiden:
Includes -> languages
2.Administrasjonsfilene:
admin -> includes -> languages
Når du har pakket ut zipfilen på pcn din ser at filstrukturen bare kan lastes direkte opp på roten av nettbutikken din.
Last opp alle filene direkte.
Etterpå må du gå til admin på nettbutikken og sette opp innstillingen for det norske språket der under:
Localisation -> Currencies og
Localisation -> Languages
Deretter må du sette de norske språkfilene som standard..
Håper dette hjelper deg litt på vei
Benytter du FTP så laster du den opp til følgende 2 steder:
1. Forsiden:
Includes -> languages
2.Administrasjonsfilene:
admin -> includes -> languages
Når du har pakket ut zipfilen på pcn din ser at filstrukturen bare kan lastes direkte opp på roten av nettbutikken din.
Last opp alle filene direkte.
Etterpå må du gå til admin på nettbutikken og sette opp innstillingen for det norske språket der under:
Localisation -> Currencies og
Localisation -> Languages
Deretter må du sette de norske språkfilene som standard..
Håper dette hjelper deg litt på vei
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.