Gjøre zen-cart norsk

  • Bakkestart.no
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
17/03/2006 18:55 #75 av Bakkestart.no
Gjøre zen-cart norsk opprettet av Bakkestart.no
Jeg har installert den norske oversettelsen. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal redigere de norske sidene. Jeg ønsker også å vite hvordan jeg kan fjerne den engelske delen av siden, slik at det ikke blir et alternativ for brukerne å velge engelsk oversettelse.

mvh
Bakkestart.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/03/2006 19:56 #76 av Sten Johnsen
Å fjerne muligheten til å velge engelsk språk er relativt enkelt. Gå til Admin->tools->Layout boxes controllers og sett sideboxes/languages.php til OFF.

Er ikke sikker på hva du mener med \"redigere de norske sidene\", men admin har også et valg under tools->Define Pages Editor hvor du kan reigere tekst. Det kan du også i språkfilene som ligger i include/languages/norwegian.

/Sten

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
17/03/2006 20:33 #79 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Gjøre zen-cart norsk
Hvis du vil ta bort muligheten for å velge engelsk, må du også gå til
Admin - Localization - Languages
å fjerne engelsk derfra. Merk at dersom engelsk er det forhåndsvalgte språket (default), så må du først trykke på norsk og markere det som forhåndsvalgt (default), før du kan fjerne engelsk.

Hvis du ikke gjør dette kan folk fortsatt få tilgang til engelsk ved å manipulere URLen.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo