Norsk språkpakke

  • NinaK
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/01/2007 20:40 #860 av NinaK
Norsk språkpakke opprettet av NinaK
Jeg hadde satt meget stor pris på hvis noen kunne ta seg bryet med å gi meg en trinn-for-trinn veiledning på hvordan jeg skal få innstallert en norsk språkpakke.

Please, og ta en grundig gjennomgang ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/01/2007 14:59 #862 av Rune Rasmussen
Som det står flere steder finnes det en mappe i pakken - docs/norwegian

I den finnes det bl.a. en fil med navn instruks.html

Men du kan også klikke på lenken nedenfor i min signatur, behøver du mer trinn for trinn enn det? :(

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • NinaK
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
13/01/2007 15:18 #863 av NinaK
Besvart av NinaK i emne Sv:Norsk språkpakke
Altså, jeg fant det ut i løpet av natten :)

Men det som jeg lurte lenge på var hvor jeg skulle plassere filene når jeg hadde pakket dem ut!

-og last så opp alle filene til din nettjener (webserver).


Det var nemlig ikke helt innlysende for meg hvor på webserveren jeg skulle plassere disse filene ;) Men nå har jeg funnet det ut! Det kunne kanskje ha vært med en liten ekstra forklarende setning for oss som ikke er så vant til å drive med dette? At de skal kopieres inn i tilsvarende mapper, at det ikke er likegyldig hvor på serveren de lastes opp...

Jeg har nå fått den til å fungere, jeg har sett lyset og butikken begynner å ta form! (Men så kom jeg meg ikke i seng før halv fem i natt heller da ;))<br><br>Melding redigert av: NinaK, den: 13.01.2007 15:19

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/01/2007 22:00 #864 av Rune Rasmussen
NinaK skrev:

Det var nemlig ikke helt innlysende for meg hvor på webserveren jeg skulle plassere disse filene


Hm.. jeg trodde og tror vel fortsatt at det er rimelig selvforklarende for de fleste når man ser at pakken inneholder samme mappestruktur som Zen Cart, 2 + 2 = 4 liksom.

Men det fine med åpen kildekode er at man kan forbedre og legge til det man måtte ønske selv, om man ikke er fornøyd eller behøver å endre noe. Så kanskje du nå har en jobb å gjøre med å lage en \&quot;Instructions for dummies\&quot; og sende den inn eller poste her?! ;)

Tillegg - presisering:
\&quot;Instructions for dummies\&quot; ble bare skrevet med tanke på disse håndbøkene man ofte finner hos Narvesen med flere..<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 13.01.2007 22:25

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo