Missing file Norsk

  • livin19
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
30/01/2007 14:08 #918 av livin19
Besvart av livin19 i emne Sv:Missing file Norsk
Takk for svar.
Ja det mener jeg og ha gjort unntatt dato.
Jeg har et nytt innlegg om du vil ta en titt.
Takk

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
  • livin19
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
31/01/2007 21:17 #921 av livin19
Besvart av livin19 i emne Sv:Missing file Norsk
stian69 skrev:

Ser ut til at du mangler en fil ja. Har du en som heter Norwegian.php?


Ja, den var der. Når norwegian.php er lagt, for å gå videre med norwegian filene, skal de legges i mappen english? for det er ingen andre å se, for så å gå videre til extra, image og modules..Det har jeg gjort forhåpentlig vis...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
31/01/2007 21:45 #922 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Missing file Norsk
Det virker på meg som om du har tenkt litt feil. Og at det hele er mye enklere enn det du tror. I språkpakken ligger alle filene plassert i de riktige mappene. Disse har samme struktur som mappene i zencarten. Så mappen norwegian ligger i språkmappen. Etter at du har pakket opp språkpakken fra zip-fila som du lastet ned, har du 3 mapper, så vidt jeg husker. Du overfører alle disse til zencartområdet. Da vil alle legge seg riktig. Du får vel kanskje spørsmål om du vil overskrive noen filer. Da svarer du ja. Ved overføring kan det skje feil. Ikke alle ftp-klienter (overføringsprogrammer) er like gode. Så du kan bare gjenta prosessen flere ganger til du er sikker på at alle filene er overført. Ut i fra det du har skrevet virker det som om du har plassert enkeltfiler over i zencartområdet og du har mistet både filer og struktur.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
31/01/2007 23:00 #924 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Missing file Norsk
Så altså: Du skal ha en fil som heter english.php og en fil som heter norwegian.php. Samme sted skal du ha en mappe som heter English og en mappe som heter Norwegian.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • livin19
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
04/02/2007 23:30 #938 av livin19
Besvart av livin19 i emne Sv:Missing file Norsk
Hallo
Det er nettopp det jeg har gjort , lagt inn enkeltfiler. Opplasningsystemet mitt laster opp kun filer max 12 stk hver gang.
Så da må jeg gjøre dette på en annen måte om jeg skal laste opp hele mappen, og det er jeg ikke sikker på hvordan det kan gjøres...
Kan jeg overføre mappene rett fra disken til mappene i fronpages, for så og laste den opp.:dry:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo