- Mottatte takk 3
Tips og triks
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
30/12/2009 22:30 #3835
av Grethe C Nordheim
Tips og triks opprettet av Grethe C Nordheim
Jeg er nå nesten ferdig (blir nok aldri helt ferdig) med å sette opp min første zen-butikk. Skal i gang med nummer to på nyåret. Men allerede nå skjønner jeg at jeg burde ha notert meg en del av de tips og triks jeg fant i første omgang. Sånne små ting som ikke står i dokumentasjonen for det meste.
Blir sikkert en del om design og sånt småsnacks i tillegg. Jeg er tross alt "gammel" webdesigner, ikke programmerer
Det jeg lurer på er om det kunne være interesse for at jeg også skriver det ned her på forumet? Eller skaper det bare mer forvirring?
Blir sikkert en del om design og sånt småsnacks i tillegg. Jeg er tross alt "gammel" webdesigner, ikke programmerer
Det jeg lurer på er om det kunne være interesse for at jeg også skriver det ned her på forumet? Eller skaper det bare mer forvirring?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hege E. Salte
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
30/12/2009 22:37 #3836
av Hege E. Salte
Besvart av Hege E. Salte i emne Sv:Tips og triks
Det synes jeg i alle fall hadde vært veldig bra! Jo mer info jo gøyere spør du meg, men er ikke helt sikker på hva de andre her mener...
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
30/12/2009 22:42 #3837
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Tips og triks
Nei det er jo det da. Er ikke så sikker på om gutta har lyst til å slippe løs ei heks fullstenidg i forumet sitt, hehe
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
31/12/2009 18:49 #3838
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Tips og triks
Bare fint om noen vil skrive norsk dokumentasjon for ZC, er godt med plass både her i forumet og på
www.zen-cart.no/dokumentasjon
Bare post det her i forumet i første omgang, så ser vi om det passer å legge det over mer systematisert etterhvert.
Bare post det her i forumet i første omgang, så ser vi om det passer å legge det over mer systematisert etterhvert.
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
01/01/2010 19:02 #3839
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Tips og triks
Veldig greit det Rune. Og kjekt om jeg bare kan poste her ja, for systematisering er ikke min sterke side
- Bodil Jacobsen
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
09/09/2010 11:49 #4487
av Bodil Jacobsen
Besvart av Bodil Jacobsen i emne Sv:Tips og triks
Fant du noen tips?:side:
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.