Tips og triks

Mer
30/12/2009 22:30 #3835 av Grethe C Nordheim
Jeg er nå nesten ferdig (blir nok aldri helt ferdig) med å sette opp min første zen-butikk. Skal i gang med nummer to på nyåret. Men allerede nå skjønner jeg at jeg burde ha notert meg en del av de tips og triks jeg fant i første omgang. Sånne små ting som ikke står i dokumentasjonen for det meste.

Blir sikkert en del om design og sånt småsnacks i tillegg. Jeg er tross alt "gammel" webdesigner, ikke programmerer :)

Det jeg lurer på er om det kunne være interesse for at jeg også skriver det ned her på forumet? Eller skaper det bare mer forvirring?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
30/12/2009 22:37 #3836 av Hege E. Salte
Besvart av Hege E. Salte i emne Sv:Tips og triks
Det synes jeg i alle fall hadde vært veldig bra! Jo mer info jo gøyere spør du meg, men er ikke helt sikker på hva de andre her mener...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
30/12/2009 22:42 #3837 av Grethe C Nordheim
Nei det er jo det da. Er ikke så sikker på om gutta har lyst til å slippe løs ei heks fullstenidg i forumet sitt, hehe

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
31/12/2009 18:49 #3838 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Tips og triks
Bare fint om noen vil skrive norsk dokumentasjon for ZC, er godt med plass både her i forumet og på www.zen-cart.no/dokumentasjon

Bare post det her i forumet i første omgang, så ser vi om det passer å legge det over mer systematisert etterhvert.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/01/2010 19:02 #3839 av Grethe C Nordheim
Veldig greit det Rune. Og kjekt om jeg bare kan poste her ja, for systematisering er ikke min sterke side ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/09/2010 11:49 #4487 av Bodil Jacobsen
Besvart av Bodil Jacobsen i emne Sv:Tips og triks
Fant du noen tips?:side:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo