Forsendelse (frimerker/frank.maskin/pakkeløsning)

Mer
25/01/2011 14:59 #4779 av Lene Jensen
Heisan dere som driver nettbutikk har sikkert endel synspunkter på hva som lønner seg når det gjelder forsendelse.

Jeg har ca 300 ordre i året. Hittil har jeg brukt frimerker og smartpostesker, samt vanlige adressekort for egenemballerte postpakker. Frimerkene kjøper jeg på nettet og får 7,5% rabatt eller noe slikt. Jeg sender mye som A-post under 1 kg eller under 350 gram (ikke store verdier, så hvis noe har kommet bort i posten har jeg bare sendt ny vare). Har ca 18000 kr eks mva i porto- og pakkelapp kostnad i året.

Har sett litt på postens pakkeløsninger men syntes det virker som mye styr å komme igang. Og så har jeg fått tilbud fra to leverandører på frankeringsmaskin, hvorav fra den ene kunne man leie en thermoprinter i tillegg og skrive ut pakkelapper på den.

Vil gjerne høre hva dere har kommet fram til er billigst og bekvemmest.

Mvh Lene

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/01/2011 11:55 #4784 av Daniel Kløvstad
Hei Lene.
Anbefaler deg å sjekke www.edi-soft.no/

Jeg har ikke prøvd det selv enda, men jeg skal bestille det så snart jeg får kundenummer fra bring.

Daniel
Mad as a Hatter

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/01/2011 00:00 #4787 av Lene Jensen
Takk for tipset, virker interessant.

Jeg har funnet ut at det jeg sender som brevpost, opptil 350 gram og opp til 1000 gram, koster mindre i porto med frimerker kjøpt på Bring enn det koster å frankere med frankeringsmaskin. Så det har jeg slått fra meg. Men en eller annen pakkeavtale blir det nok.

Mvh Lene

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo