Spørsmål rundt moms (mva), soner - og oppsett av dette.

Hjelp! Priser med og uten mva "annenhver gang"?

Mer
10/06/2010 09:30 #4322 av Jan Dybedahl
Hei

Nå skjønner jeg mindre. Butikken har plutselig begynt å skifte mellom å vise prisene med og uten som den finner det for godt selv.

Såvidt jeg kan forstå er alle innstillinger satt til at priser skal vises med mva over alt. Sjekker innstillingene, og de har ikke endret seg.

Noen som har vært borti dette?

Kan vel driste meg til å linke til butikken nå. Testproduktet under kategorien "Diverse" skal koste 1 kr med mva.

www.zooutsalget.no.s33.midlertidig.no/zencart/

Har ikke fokusert så mye på utseende så langt, men kom gjerne med innspill.

-Jan

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
10/06/2010 12:22 #4325 av Jan Dybedahl
Godt poeng... Done..

Men for p***r!! Jeg har ikke vært inne siden jeg skrev meldingen her tidligere, men nå vistes prisene med mva igjen??

Er det noen som har hacka seg inn og kø**** med meg eller?

-Jan

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/06/2010 17:53 #4330 av Rune Rasmussen
Er det forskjell om du logger inn og ut kanskje? I så fall, sjekk valgte land/soner for mva-oppsettet og bruker du logger inn med (kundekonto) ... ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/06/2010 23:23 #4333 av Jan Dybedahl
Du har rett! Det viser med mva når en ikke er logget på, og uten når jeg er logget inn. Merkelig at jeg ikke la merke til det...

Vel. Nå har jeg funnet frem beskrivelsen av Soner og Moms i dokumentasjonen. Slettet alt som var registrert fra før, og begynte på nytt. Først så ble det ingen bedring.... men etter å ha begynt å legge inn detaljert her hva jeg har gjort falt det på plass. Puh... Og jaggu kom ikke momsen med på fakturaen også noe jeg har savnet frem til nå.

Takker og bukker :-)

-Jan

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo