Diverse moduler og koder laget av norske brukere/utviklere, for bruk i norske butikker - som ikke passer inn i øvrige forumkategorier.

Bruk av KID og OCR avtale med banken

Mer
12/02/2007 14:48 #961 av Sten Johnsen
Hei folkens!
Har jobbet litt i det siste med en mod for Zen-Cart som genererer KID nummer som jeg legger på faktura og oppkrav (også på EDI) slik at det er enklere å få avstemt innbetalinger opp mot fakturaer.

Jeg merker at jeg er i ferd med å sy dette inn i min egen butikk med de endringer og moduler som jeg benytter, og står i fare for å lage noe som er vanskelig vedlikeholdbart og lite portabelt til andre butikker.

Jeg kan tenke meg:
  • Å lodde interessen for en slik modul blant andre norske brukere
  • Få tak i noen som kan være med å beta-teste dette
  • Hjelp til organisering av modulen slik at den er mest mulig fleksibel. Dette treier seg stort sett om design-arbeid. Koding kan jeg sikkert stå for selv...
Anyone?

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/02/2007 14:56 #962 av Rune Christensen
Høres spennende ut :)

Skal ta å høre litt blant kundene å se om noen har en slik avtale som jeg kan teste litt med.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/05/2007 13:47 #1168 av Rune Christensen
Hei

Hvordan går det med denne løsningen?

Er intresert i å hjelpe.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
30/01/2008 00:34 #1656 av Sten Johnsen
Denne har nå vært i drift i butikken vår i snart ett år. Modder stadig på den, og den får stadig flere nyttige funksjoner på seg :-)

Er usikker på om den har noen verdi for andre da, men om det er interesse kan jeg pakke det sammen og legge det ut...

/Sten

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2008 18:24 #1685 av Hans Petter Lorentzen
Hei..
Jeg er meget interessert i å teste ut denne. Har også sikkert mange av mine kunder som kunne tenke seg denne etter hvert.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bondee
  • Besøkende
  • Besøkende
19/02/2008 12:37 #1767 av bondee
Besvart av bondee i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei stenjo, jeg er svært interessert i denne modden. Lurer på hvordan jeg får tak i den? Ønsker å teste den også:)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo