Diverse moduler og koder laget av norske brukere/utviklere, for bruk i norske butikker - som ikke passer inn i øvrige forumkategorier.
Bruk av KID og OCR avtale med banken
- Sten Johnsen
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
12/02/2007 14:48 #961
av Sten Johnsen
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Bruk av KID og OCR avtale med banken opprettet av Sten Johnsen
Hei folkens!
Har jobbet litt i det siste med en mod for Zen-Cart som genererer KID nummer som jeg legger på faktura og oppkrav (også på EDI) slik at det er enklere å få avstemt innbetalinger opp mot fakturaer.
Jeg merker at jeg er i ferd med å sy dette inn i min egen butikk med de endringer og moduler som jeg benytter, og står i fare for å lage noe som er vanskelig vedlikeholdbart og lite portabelt til andre butikker.
Jeg kan tenke meg:
Har jobbet litt i det siste med en mod for Zen-Cart som genererer KID nummer som jeg legger på faktura og oppkrav (også på EDI) slik at det er enklere å få avstemt innbetalinger opp mot fakturaer.
Jeg merker at jeg er i ferd med å sy dette inn i min egen butikk med de endringer og moduler som jeg benytter, og står i fare for å lage noe som er vanskelig vedlikeholdbart og lite portabelt til andre butikker.
Jeg kan tenke meg:
- Å lodde interessen for en slik modul blant andre norske brukere
- Få tak i noen som kan være med å beta-teste dette
- Hjelp til organisering av modulen slik at den er mest mulig fleksibel. Dette treier seg stort sett om design-arbeid. Koding kan jeg sikkert stå for selv...
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Gullbruker
12/02/2007 14:56 #962
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Høres spennende ut
Skal ta å høre litt blant kundene å se om noen har en slik avtale som jeg kan teste litt med.
Skal ta å høre litt blant kundene å se om noen har en slik avtale som jeg kan teste litt med.
- Rune Christensen
- Gullbruker
28/05/2007 13:47 #1168
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei
Hvordan går det med denne løsningen?
Er intresert i å hjelpe.
Hvordan går det med denne løsningen?
Er intresert i å hjelpe.
- Sten Johnsen
- Emneforfatter
- Seniorbruker
30/01/2008 00:34 #1656
av Sten Johnsen
Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Denne har nå vært i drift i butikken vår i snart ett år. Modder stadig på den, og den får stadig flere nyttige funksjoner på seg
Er usikker på om den har noen verdi for andre da, men om det er interesse kan jeg pakke det sammen og legge det ut...
/Sten
Er usikker på om den har noen verdi for andre da, men om det er interesse kan jeg pakke det sammen og legge det ut...
/Sten
- Hans Petter Lorentzen
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 1
01/02/2008 18:24 #1685
av Hans Petter Lorentzen
Besvart av Hans Petter Lorentzen i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei..
Jeg er meget interessert i å teste ut denne. Har også sikkert mange av mine kunder som kunne tenke seg denne etter hvert.
Jeg er meget interessert i å teste ut denne. Har også sikkert mange av mine kunder som kunne tenke seg denne etter hvert.
- bondee
- Besøkende
19/02/2008 12:37 #1767
av bondee
Besvart av bondee i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei stenjo, jeg er svært interessert i denne modden. Lurer på hvordan jeg får tak i den? Ønsker å teste den også
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.