Diverse moduler og koder laget av norske brukere/utviklere, for bruk i norske butikker - som ikke passer inn i øvrige forumkategorier.

Bruk av KID og OCR avtale med banken

Mer
19/02/2008 18:45 #1769 av Sten Johnsen
I utgangspunktet er dette basert på PDF Order Center www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...0_41&products_id=112 men den er ikke vedlikeholdt etter versjon 1.3.0 av Zen-Cart. Det har ikke lykkes meg å komme i kontakt med den som har laget den opprinnelige modulen heller...

Det jeg har laget er en kraftig utvidelse av dette, og må vel ha en egen installering om det skal være brukbart for noen. Jeg har det litt travelt på andre områder akkurat nå, men regner med å lage en distribusjon av noe slag på denne om ikke så lenge.

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bondee
  • Besøkende
  • Besøkende
20/02/2008 08:24 #1772 av bondee
Besvart av bondee i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei, jeg kan litt koding og begynner å bli veldig godt kjent med Zencart. Jeg føler at alle seriøse norske nettbutikker har en stor fordel med en sånn modul. Jeg har tenkt lenge nå på å utvikle en, men har for begrenset programmeringskompetanse. Dersom jeg får testet ut modulen din, kan jeg komme med tilbakemelding om fordeler, ulemper og hva kan forbedres. Eventuelt kan jeg hjelpe deg å videreutvikle den hvis det ikke er for avansert programmering.;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/02/2008 16:56 #1781 av Sten Johnsen
SUPERT! Sånt liker jeg å høre :-)
Som nevnt skal jeg få rasket ting sammen slik at det er installerbart før jeg legger det ut her.
Relativt funksjonsrikt det jeg har nå:
- Import av kontoutskrifter fra banken legges inn som en betaling og knyttes til ordre.
- Foreslår ordre basert på beløp eller KID
- Leser inn OCR-fil fra banken og knytter opp mot ordre.
- Overfører fakturabetalinger til eksternt firma for oppfølging.
- + mye mer

/Sten

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bondee
  • Besøkende
  • Besøkende
21/02/2008 08:18 #1786 av bondee
Besvart av bondee i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Dette høres genialt ut. Helt likt som det jeg tenkte meg. Klarer ikke å vente å høre fra deg:woohoo:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bondee
  • Besøkende
  • Besøkende
05/03/2008 11:28 #1846 av bondee
Besvart av bondee i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei Sten, hvordan går det her? Tror du den er klar for publisering snart?

- Dang

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bondee
  • Besøkende
  • Besøkende
18/03/2008 13:27 #1894 av bondee
Besvart av bondee i emne Sv:Bruk av KID og OCR avtale med banken
Hei Sten,

Beklager at jeg maser. Nå har vi ordnet all klart med OCR avtale fra banken. Venter bare på modulen din, slik at jeg kan teste det ut. Hvordan går det med fremgangen der? Har du hatt tid til å pakke modulen for å publisere den?

Mvh,

-Dang

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo