For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Admin

  • livin19
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
04/03/2007 00:12 #1002 av livin19
Admin opprettet av livin19
Etter hvert kan jeg bli til hjelp for noen som jeg har sømfart admin og kan dem snart på rams. Men hva hjelper det når jeg skiftet til norsk i nedtreksgardinen i admin, lokalt, etter at jeg hadde lagt inn filene, så får jeg feilmelding og kommer ikke tilbake til admin for og resette den til english, til jeg finner feilen.
Så, hva gjør en med dette.

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required '/home/livin19/public_html/ZenCart/includes/languages/norwegian/meta_tags.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/livin19/public_html/ZenCart/admin/includes/languages/norwegian.php on line 214

norwegian.php - Og denne filen ligger der den skal.

Takk for hjelpen.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
04/03/2007 06:02 #1003 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Admin
Last ned språkpakken på nytt og legg inn meta_tags.php og norwegian.php på nytt. Det er hvertfall en start.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • livin19
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
05/03/2007 19:11 #1010 av livin19
Besvart av livin19 i emne Sv:Admin
Hjertelig
Noen ganger er det å gjøre det enkle som gjør under.
Det var flere missing files og jeg kom fint ut.
DET VAR NYDELIG Å SE DE NORSKE NAVNENE OG NÅ KAN EN VELGE ENGELSK OG NORSK. Det er fint for priser i euro også som jeg etter hvert legger inn.

Takker også for de som har utarbeidet den norske versonen. HUSK OG GI LITT I FELLESKASSA VI SOM LASTER NED DENNE VELSIGNELSEN, DET LIGGER MYE ARBEID I DETTE..B)
Med hilsen R H Grande. living-maritimart.com

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo