For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Feil melding når norsk legges til

Mer
07/01/2010 14:45 #3862 av Kai Arne Martinson
Jeg har fulgt stegene i hvordan lege til den norske språkpakken, men når jeg velger norsk i nedtrekksmenyen kommer den opp en tom side med meldingen:

Warning: require (...includes/languages/norwegian/meta_tags.php) [function.require]: failed to open stream. No such file in directory in ..../admin/includes/languages/norwegian.php on line 213

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required ..../includes/languages/norwegian/meta_tags.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in ...admin/includes/languages/norwegian.php on line 213

Noen som kan hjelpe?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
07/01/2010 17:08 #3864 av Hallstein Mårstøl
Prøv å laste opp filene på nytt og se om det løser seg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/01/2010 15:48 #3867 av Kai Arne Martinson
Nei, det hjalp desverre ikke.

Det som er veldig kjipt nå er at jeg heller ikke kommer inn på admin siden etter å ha satt språket til norsk...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/01/2010 22:39 #3870 av Grethe C Nordheim
Nå lurer jeg på hvor du har sidene dine? Hvilken leverandør du benytter altså. Opplevde det problemet der i går jeg, kom ikke inn på sidene mine. Det viste seg at min leverandør som er Domeneshop holdt på med noen oppgraderinger eller noe sånt. I alle fall så løste problemet seg helt av seg sjøl etter litt tid.
Håper det har løst seg for deg også

Hvis ikke så er kanskje den beste løsningen å legge inn alt på nytt? Om du ikke allerede har gjort mye i butikken din altså.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/01/2010 22:19 #3872 av Kai Arne Martinson
Jeg har sidene hos GoLarge.

Har lagt inn alt på nytt. Denne gangen fikk jeg annen feilmelding:

Fatal error: Call to a member function get_template_dir() on a non-object in /home/kreativ/public_html/butikk/admin/includes/languages/norwegian/credit_cards.php on line 46

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/01/2010 22:39 #3873 av Hallstein Mårstøl
Slik jeg oppfatter dette, så mangler det filer.

Fungerer nettbutikken FØR du legger inn språkfilene?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo