- Mottatte takk 0
For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.
Feil melding når norsk legges til
- Kai Arne Martinson
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
07/01/2010 14:45 #3862
av Kai Arne Martinson
Feil melding når norsk legges til opprettet av Kai Arne Martinson
Jeg har fulgt stegene i hvordan lege til den norske språkpakken, men når jeg velger norsk i nedtrekksmenyen kommer den opp en tom side med meldingen:
Warning: require (...includes/languages/norwegian/meta_tags.php) [function.require]: failed to open stream. No such file in directory in ..../admin/includes/languages/norwegian.php on line 213
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required ..../includes/languages/norwegian/meta_tags.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in ...admin/includes/languages/norwegian.php on line 213
Noen som kan hjelpe?
Warning: require (...includes/languages/norwegian/meta_tags.php) [function.require]: failed to open stream. No such file in directory in ..../admin/includes/languages/norwegian.php on line 213
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required ..../includes/languages/norwegian/meta_tags.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in ...admin/includes/languages/norwegian.php on line 213
Noen som kan hjelpe?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
07/01/2010 17:08 #3864
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Feil melding når norsk legges til
Prøv å laste opp filene på nytt og se om det løser seg.
- Kai Arne Martinson
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
08/01/2010 15:48 #3867
av Kai Arne Martinson
Besvart av Kai Arne Martinson i emne Sv:Feil melding når norsk legges til
Nei, det hjalp desverre ikke.
Det som er veldig kjipt nå er at jeg heller ikke kommer inn på admin siden etter å ha satt språket til norsk...
Det som er veldig kjipt nå er at jeg heller ikke kommer inn på admin siden etter å ha satt språket til norsk...
- Grethe C Nordheim
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
- Mottatte takk 3
08/01/2010 22:39 #3870
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Feil melding når norsk legges til
Nå lurer jeg på hvor du har sidene dine? Hvilken leverandør du benytter altså. Opplevde det problemet der i går jeg, kom ikke inn på sidene mine. Det viste seg at min leverandør som er Domeneshop holdt på med noen oppgraderinger eller noe sånt. I alle fall så løste problemet seg helt av seg sjøl etter litt tid.
Håper det har løst seg for deg også
Hvis ikke så er kanskje den beste løsningen å legge inn alt på nytt? Om du ikke allerede har gjort mye i butikken din altså.
Håper det har løst seg for deg også
Hvis ikke så er kanskje den beste løsningen å legge inn alt på nytt? Om du ikke allerede har gjort mye i butikken din altså.
- Kai Arne Martinson
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
09/01/2010 22:19 #3872
av Kai Arne Martinson
Besvart av Kai Arne Martinson i emne Sv:Feil melding når norsk legges til
Jeg har sidene hos GoLarge.
Har lagt inn alt på nytt. Denne gangen fikk jeg annen feilmelding:
Fatal error: Call to a member function get_template_dir() on a non-object in /home/kreativ/public_html/butikk/admin/includes/languages/norwegian/credit_cards.php on line 46
Har lagt inn alt på nytt. Denne gangen fikk jeg annen feilmelding:
Fatal error: Call to a member function get_template_dir() on a non-object in /home/kreativ/public_html/butikk/admin/includes/languages/norwegian/credit_cards.php on line 46
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
09/01/2010 22:39 #3873
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Feil melding når norsk legges til
Slik jeg oppfatter dette, så mangler det filer.
Fungerer nettbutikken FØR du legger inn språkfilene?
Fungerer nettbutikken FØR du legger inn språkfilene?
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.