- Mottatte takk 0
For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.
Norsk kun under url uten www
- Joachim Furua hansen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
10/02/2011 11:16 #4803
av Joachim Furua hansen
Norsk kun under url uten www opprettet av Joachim Furua hansen
Hei!
Jeg har nettopp plassert alle filer som beskrevet i beskrivelsen og opprettet et nytt språk i admin.
Men går jeg i min nettbutikk så er den på engelsk og boksen for å endre språk kommer ikke opp. Alt fungerer i admin.
Jeg for også opp norsk tekst på førstesiden ved bruk av url uten www.
Noen som har tips om hva jeg har glemt.
På forhånd tusen takk.
Joachim
Jeg har nettopp plassert alle filer som beskrevet i beskrivelsen og opprettet et nytt språk i admin.
Men går jeg i min nettbutikk så er den på engelsk og boksen for å endre språk kommer ikke opp. Alt fungerer i admin.
Jeg for også opp norsk tekst på førstesiden ved bruk av url uten www.
Noen som har tips om hva jeg har glemt.
På forhånd tusen takk.
Joachim
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
10/02/2011 12:43 #4806
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Norsk kun under url uten www
Du må naturligvis aktivere sideboks for språkvalg ...?!
Forøvrig vil det også vises norsk på www. om du sletter din nettlesers mellomlager, eller bruker annen nettleser med no som førstevalg for språk.
Forøvrig vil det også vises norsk på www. om du sletter din nettlesers mellomlager, eller bruker annen nettleser med no som førstevalg for språk.
- Joachim Furua hansen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
10/02/2011 12:59 #4808
av Joachim Furua hansen
Besvart av Joachim Furua hansen i emne Sv: Norsk kun under url uten www
Flotter jeg fant ut av det, hadde lagt hele docs mappen norwegian.
La inn alle filene sammen med engelske da funket det:)
Yes, skal aktivere en hel del nå
Bare prøver ut noen design før jeg legger opp produkter og hele sulamitten igjen.
bare håper ingen hakker siden min igjen, nå har jeg endret admin mappenavnet slik at det forhåpentlig vis blir værre.
Takk for hjelpen:)
La inn alle filene sammen med engelske da funket det:)
Yes, skal aktivere en hel del nå
Bare prøver ut noen design før jeg legger opp produkter og hele sulamitten igjen.
bare håper ingen hakker siden min igjen, nå har jeg endret admin mappenavnet slik at det forhåpentlig vis blir værre.
Takk for hjelpen:)
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.