- Mottatte takk 0
For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.
Engelsk språk vises ikke i menyen
- Kenneth Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
03/08/2011 14:04 #5089
av Kenneth Karlsen
Engelsk språk vises ikke i menyen opprettet av Kenneth Karlsen
Når jeg legger inn varer med to språk, så vises ikke den engelske teksten(linken) i kategori menyen. Når jeg velger norsk tekst, fungerer alt som det skal.
Når jeg velger engelsk språk i admin, så vises ikke navnene på verken produkter eller kategorier.
Er det noen som kan gi meg et hint på hva som kan være galt?
Når jeg velger engelsk språk i admin, så vises ikke navnene på verken produkter eller kategorier.
Er det noen som kan gi meg et hint på hva som kan være galt?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
03/08/2011 14:51 #5090
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Engelsk språk vises ikke i menyen
At du faktisk har fylt inn oversettelsene per kategori/produkt m.m. skal vi da ta som en selvfølge antar jeg, siden du skriver så utfyllende om hvordan du har satt opp dette?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.