- Mottatte takk 0
For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.
Trenger litt hjelp ÆØÅ
- Arne Hermann Tunem
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
04/09/2012 00:26 - 04/09/2012 00:26 #5455
av Arne Hermann Tunem
Trenger litt hjelp ÆØÅ opprettet av Arne Hermann Tunem
Når jeg skrive " mobil tilbehør " så kommer kun dette opp Mobil Tilbeh
hva må jeg gjøre? det kommer ikke noe ÆØÅ.
hva må jeg gjøre? det kommer ikke noe ÆØÅ.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
04/09/2012 11:14 #5456
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Trenger litt hjelp ÆØÅ
Du må bruke samme tegnsett på språkfiler, som du har i databasen og konfigurasjonsfilene - om det er Zen Cart 1.5 det er snakk om.
Uansett bør du jo gi mye mer informasjon enn dette når du poster i forumet, og forventer svar. Ellers finnes det vel da også mye informasjon rundt dette på nettet allerede, så bruk gjerne søk (også Google).
Uansett bør du jo gi mye mer informasjon enn dette når du poster i forumet, og forventer svar. Ellers finnes det vel da også mye informasjon rundt dette på nettet allerede, så bruk gjerne søk (også Google).
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.