Spørsmål rundt innlegging og administrasjon av produkter og varianter (attributter), samt generelle visningsvalg for disse (ikke design).

Produktbeskrivelse og produktnavn blir borte

Mer
04/11/2010 22:09 #4633 av Tommy Johansen
Hei

Driver å kjører i gang vår nye nettbutikk, men har problemer med at Produktbeskrivelsen og produktnavnet blir borte hver gang jeg skal gjøre forandringer på produktet. Det være seg lagerbeholdning, pris osv.


Litt vanskelig å forklare, men har du opplevd det så skjønner du hva jeg menerB)

Mvh Tommy

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2010 16:31 #4635 av Rune Rasmussen
Bare oppdater til siste versjon så burde problemet bli borte www.zen-cart.com/forum/showthread.php?t=166875

Man bør uansett sørge for å oppdatere så snart som mulig når det er snakk om sikkerhetsutgivelser.

Abonner gjerne på forum for annonseringer for å holde dere oppdatert:
www.zen-cart.com/forum/forumdisplay.php?f=2

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2010 17:26 #4638 av Tommy Johansen
Takk for svar
Jeg har nok nyeste versjon. Jeg har 1.3.9.h
Det er en ny-installasjon jeg har gjort.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2010 17:37 - 05/11/2010 17:38 #4639 av Rune Rasmussen
Det er du 110% sikker på? Sjekk i bunnteksten i admin, eller under serverinformasjon.

Er jo knapt en uke siden den kom, og ditt første innlegg ble lagt inn i september ... (?)

Om det virkelig er siste versjon, forsøk med annen nettleser - og om det ikke nytter si oss gjerne hvilket netthotell du har. Informasjon om php/apache osv.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2010 17:53 #4640 av Tommy Johansen
110% sikker ja:)
Prøvde med explorer nå, og samme problem som med chrome.

Webhotell er Surftown
Produkt: ADVANCED LINUX
MySQL klientversjon: 5.0.51a
Brukte PHP-tillegg: mysql
Tjenerversjon: 5.0.77-log

Usikker på om det er denne informasjonen du trenger:unsure:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2010 18:20 #4641 av Rune Rasmussen
Surftown er vel like "bra" som One ... ;)

Hvordan har du installert, med filopplasting og webinstallasjon, eller gjennom tillegg i kontrollpanel?

Om filopplasting, sjekket du overføringsloggen -slik at du er sikker på alt ble overført uten feil?

I.o.m. at du ikke har fått gjort stort ennå kan du vurdere å begynne på nytt, for det du opplever er ikke normalt for siste versjon. Med mindre du har rester fra en tidligere installasjon liggende, som ikke har blitt overskrevet riktig.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo