× Spørsmål rundt frakt og levering

Region error ved bestilling

Region error ved bestilling opprettet av db1b

Når jeg legger inn en test bestilling i shopen får jeg bare:

Ikke tilgjengelig for øyeblikket.
Beklager, vi sender ikke til din region for øyeblikket.

Dette er sikkert bare en liten innstilling, men finner den ikke i farten. Noen som vet?<br><br>Melding redigert av: neXon, den: 19.06.2007 22:02
18/06/2007 16:29 #1205

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av db1b i emne Sv:Region error ved bestilling

ingen som vet hvordan man fikser det? :whistle:
19/06/2007 22:03 #1212

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Region error ved bestilling

Du har problemer med innstillingene i admin-Lokasjon.. -Sonedefinisjoner.

Sjekk at alt er ok der.
19/06/2007 23:32 #1213

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av db1b i emne Sv:Region error ved bestilling

Har sjekket det opp, men problemet er der fortsatt.
Har lagt til \"Alle land\" og \"Alle soner\" under Sonedefinisjoner, uten at det hjalp. Har sjekket instillinger oppmot en webshop som fungere. Men kan ikke finne hvor feilen ligger. Noen som vet?
29/07/2007 19:34 #1246

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Region error ved bestilling

Hm.. har du sjekket om sendingsmodul(er) er knyttet opp mot en bestemt sone?
29/07/2007 20:07 #1247

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av db1b i emne Sv:Region error ved bestilling

jepp, feilen var der.
Bare \"Gratis frakt!\" sto aktiv. Når jeg aktiverte \"Gratis fraktvalg!\" også så kom det :) tack
29/07/2007 22:34 #1249

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58