Spørsmål rundt frakt og levering

Error etter installert servicepakke og spm om mva

  • navido
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
13/09/2008 15:19 - 19/09/2008 18:53 #2352 av navido
Hei

Jeg er helt ny med dette og er i ferd med å utvikle siden min

Først vil jeg bare takke Rune rasmussen og alle andre som har bidratt med den norske versjonen. Sånnt setter man veldig mye pris på.

Jeg har nettopp installert posten servicepakke fra sidene og fulgt veiledningen som er i tekstfilen (lastet opp filene til roten av installasjonen min og lagt inn installer_servicepakke.sql)

Alt fungerer, men når jeg går på Lokasjon/Avifter->Avgiftsklasser så får jeg denne feilmeldingen øverst på siden:

Code:
/** * @package admin * @copyright Copyright 2003-2007 Zen Cart Development Team * @copyright Portions Copyright 2003 osCommerce * Norwegian translation by Rune Rasmussen - 2006 - http://www.syntaxerror.no * @license http://www.zen-cart.com/license/2_0.txt GNU Public License V2.0 * @version $Id: tax_classes.php 223 2008-01-04 10:51:32Z rued1 $ */ define('HEADING_TITLE', 'Avgiftsklasser'); define('TABLE_HEADING_TAX_CLASS_ID', 'ID'); define('TABLE_HEADING_TAX_CLASSES', 'Avgiftsklasser'); define('TABLE_HEADING_ACTION', 'Valg'); define('TEXT_INFO_EDIT_INTRO', 'Gjør nødvendige endringer'); define('TEXT_INFO_CLASS_TITLE', 'Navn på avgiftsklasse:'); define('TEXT_INFO_CLASS_DESCRIPTION', 'Beskrivelse:'); define('TEXT_INFO_DATE_ADDED', 'Lagt til:'); define('TEXT_INFO_LAST_MODIFIED', 'Sist endret:'); define('TEXT_INFO_INSERT_INTRO', 'Fyll inn ny avgiftsklasse med relaterte opplysninger'); define('TEXT_INFO_DELETE_INTRO', 'Er du sikker på at du ønsker å slette denne avgiftsklassen?'); define('TEXT_INFO_HEADING_NEW_TAX_CLASS', 'Ny avgiftsklasse'); define('TEXT_INFO_HEADING_EDIT_TAX_CLASS', 'Endre avgiftsklasse'); define('TEXT_INFO_HEADING_DELETE_TAX_CLASS', 'Slett avgiftsklasse'); define('ERROR_TAX_RATE_EXISTS_FOR_CLASS', 'Feil: Kan ikke slette denne avgiftsklassen -- Det finnes avgiftsrater lenket til den.'); define('ERROR_TAX_RATE_EXISTS_FOR_PRODUCTS', 'Feil: Kan ikke slette denne avgiftsklassen -- Det finnes produkter lenket til den.'); ?> Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fotonavi/public_html/zen/admin/includes/languages/norwegian/tax_classes.php:12) in /home/fotonavi/public_html/zen/admin/includes/init_includes/init_templates.php on line 36

Hele greia er at jeg får mva til å bare bli 0 kr når jeg legger en produkt i handlekurven og går til neste steg.

Avgiftsraten er satt til 25 % og sonen er oslo
"Display prices with tax er også true".
"Basis of product tax er satt til store"

kan gi passordet hvis Rune må svare på dette. Isåfall pm meg.

Finner bare ikke ut av det :S

Takker for hjelp fra alle :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/09/2008 16:05 #2353 av Rune Rasmussen
Hei, er dette med siste versjon av språkpakken?

Har du endret på nevnte fil, alternativt har du sjekket at den er komplett og ikke har feilet under opplasting?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/09/2008 22:50 #2358 av Rune Martinussen
Helt utrolig. Denne feilen har jeg også.
Jeg har ikke sjekket før, for jeg bruker ikke mva i butikken, lager egne fakturaer, men når jeg nå går inn på avgiftsklasser, får jeg samme feilen. Har ogsåp servicepakke installert, men vet jo ikke om når feilen kom.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/09/2008 22:54 #2360 av Rune Rasmussen
Kanskje du også kunne svare på om du har siste versjon av språkpakken?

Hvis du ikke har det kan du kanskje oppdatere.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • navido
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
13/09/2008 22:56 #2361 av navido
OH..puh.."godt" å vite at jeg ikke er den eneste..

Hmm.til Rune:

Nei jeg har ikke rørt filene..altså kildekoden. OG ja..det er siste versjon.

Men har nå slettet alt og skal legge inn alt på nytt og gjøre det forsiktig og se om jeg får samme feil.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/09/2008 22:59 #2362 av Rune Martinussen
Si i fra hvis du finner ut av det :cheer:
Men har du bruk for flere avgiftsklasser? Du har vel bare 25% du også?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo