Spørsmål rundt frakt og levering
Brevpost modul
- Torstein Bøe
- Ekspertbruker
Less
Mer
22/09/2008 17:12 #2400
av Torstein Bøe
Besvart av Torstein Bøe i emne Sv:Brevpost modul
Prøvde det nå, men uten hell:-)
Får opp en boks for å fylle inn kr: men fortsatt uten tekst over.. Regner med at noe mangler i filen en plass. Har prøvd å gjøre samme endringer i lettermail som i servicepakke...
Får opp en boks for å fylle inn kr: men fortsatt uten tekst over.. Regner med at noe mangler i filen en plass. Har prøvd å gjøre samme endringer i lettermail som i servicepakke...
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- solbualf
- Emneforfatter
- Besøkende
22/09/2008 17:14 #2401
av solbualf
Besvart av solbualf i emne Sv:Brevpost modul
Ok skjønner
- Torstein Bøe
- Ekspertbruker
22/09/2008 17:19 #2402
av Torstein Bøe
Er ikke akkurat den beste på slikt, men prøver og feiler etter hvert.. Skal vel greie å få det til snart.. Stort sett god hjelp her på forumet da.
Har nå i alle fall lagt inn brevpost modul med fast pris, og så kjører jeg en annen fast pris på pakker over 1 kg.
Da gjenstår dette oppkravsgebyret:-)
Når det er i boks, blir d å starte med kortbetaling tenker jeg... Takk for hjelpen så langt.
Takk også til deg Rune...
Har nå i alle fall lagt inn brevpost modul med fast pris, og så kjører jeg en annen fast pris på pakker over 1 kg.
Da gjenstår dette oppkravsgebyret:-)
Når det er i boks, blir d å starte med kortbetaling tenker jeg... Takk for hjelpen så langt.
Takk også til deg Rune...
- Torstein Bøe
- Ekspertbruker
23/09/2008 09:56 #2403
av Torstein Bøe
Hei igjen...
Har ikke noen ideer om hva jeg har gjort feil evnt.?
Har lastet den notepad saken som nevnt tidligere i tråden,
og redigert filen der.
Søkt etter 'servicepakke' og lagt inn samme endringer med 'lettermail' inst. lettermail på nytt, men fortsatt er ikke alt som det skal.
Har ikke noen ideer om hva jeg har gjort feil evnt.?
Har lastet den notepad saken som nevnt tidligere i tråden,
og redigert filen der.
Søkt etter 'servicepakke' og lagt inn samme endringer med 'lettermail' inst. lettermail på nytt, men fortsatt er ikke alt som det skal.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
23/09/2008 11:49 - 23/09/2008 11:50 #2404
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Brevpost modul
det er vel i ot_cod_fee.php du gjør endringene, og som du også installerer på nytt?
Om du er helt ute å sykle kan jeg kanskje få foreslå " Kommersiell hjelp ønskes! "?
Om du er helt ute å sykle kan jeg kanskje få foreslå " Kommersiell hjelp ønskes! "?
- Torstein Bøe
- Ekspertbruker
23/09/2008 12:25 - 23/09/2008 12:27 #2405
av Torstein Bøe
Ja nå skjønner jeg det. Jeg har gjort endringenen i ot_cod_fee.php, men har jeg inst. den på nytt? Neida...
Jeg har fjernet Lettermail, og inst. den på nytt:-)
Det gikk opp for meg når jeg såg innlegget ditt nå.
Parkerer sykkelen for i dag:-) Takk for hjelpen.
Funker akkurat slik jeg vil det skal funke nå
Takker!!
Jeg har fjernet Lettermail, og inst. den på nytt:-)
Det gikk opp for meg når jeg såg innlegget ditt nå.
Parkerer sykkelen for i dag:-) Takk for hjelpen.
Funker akkurat slik jeg vil det skal funke nå
Takker!!
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.