Spørsmål rundt frakt og levering

Må jeg installere hele postens servicepakke når je

  • Ruth
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/12/2008 08:35 #2678 av Ruth
Hei,

Kjempeflott forum og så utrolig mange hjelpsomme personer.

Holder på å bygge opp min aller første nettbutikk for firmaet jeg jobber for, (uten php, html, eller CSS kompetanse...) Morsomt men utfordrende. - Og har i den forbindelse brukt ganske mye tid på dette og det engelske forumet. Rune, du gjør en kjempejobb! Ser at du må ha lagt ned utrolig mye tid i dette og Joomla.
:)

Her er siten så langt: www.fjellanger.net/webshop . Men den er ikke "publisert offisielt" enda. ;)

Er snart i sluttfasen og må sikre at jeg får Fraktmodulen på plass og at denne viser riktige fraktkostnader.
Så da lurte jeg på om ikke den siste norske Zen-cart versjonen inneholder fraktmodul? (Den virker tilsynelatende..Jeg har lagt inn vekt på alle varer og jeg får opp en fraktpris) og at alt jeg trenger å installere er å oppdatere fraktprisene? Eller må jeg avinstallere alt og legge inn hele modulen på nytt?

Tusen takk for hjelp på forhånd.

Ruth :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/12/2008 11:30 #2689 av Rune Rasmussen
Ruth skrev:

Rune, du gjør en kjempejobb! Ser at du må ha lagt ned utrolig mye tid i dette og Joomla.


Alt for mye ... ;)

Zen Cart inneholder flere fraktmoduler, og du behøver bare modulen for Servicepakke om dere skal sende med dette. Men egentlig ikke da heller, siden man kan bruke tabellmodul for dette, men man sparer tid på å bruke modulen for servicepakke siden det er en hel del soner og priser som må inn.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Ruth
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
16/12/2008 14:17 #2697 av Ruth
Ok, tusen takk. Jeg må ha klart å skru av service pakke eller noe sånt - for nå får jeg kun opp fraktpriser ut fra vekt - maks 2 kilo. Dette er vel strengt tatt kun priser for vanlig brevpost?


Ruth

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo