Spørsmål rundt frakt og levering

Får følgende feilmelding

  • Stian Årskog
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
25/05/2009 03:05 #3308 av Stian Årskog
Får følgende feilmelding opprettet av Stian Årskog
Warning: include(/home/2/s/sarskog/www/zen-cart/includes/languages/norwegian/modules/shipping/bring_fraktguide_common.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/2/s/sarskog/www/zen-cart/admin/modules.php on line 173

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home/2/s/sarskog/www/zen-cart/includes/languages/norwegian/modules/shipping/bring_fraktguide_common.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php5-suphp/lib/php') in /home/2/s/sarskog/www/zen-cart/admin/modules.php on line 173

Fatal error: Cannot redeclare getxmlforproducts() (previously declared in /home/2/s/sarskog/www/zen-cart/includes/modules/shipping/bring_fraktguide_common.php:22) in /home/2/s/sarskog/www/zen-cart/includes/modules/shipping/bring_fraktguide_common/bring_fraktguide_common.php on line 54

..etter at jeg har installert fraktpriser.

Popupvinduet som skal beregne frakt er blankt, og samme ble "kassen".
Noen som har peiling hva i pokker jeg gjør feil hver eneste gang jeg prøver å installere fraktpriser?

PHP-versjon: 5.2.9, PHP Safe Mode: Off iflg "serverinfo" på admin meny.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/05/2009 10:00 #3309 av Hallstein Mårstøl
Er du sikker på at alle filene er blitt lastet opp, og/eller er plassert riktig?
Står <failed to open stream: No such file or directory in.......> i første feilmeldingen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Årskog
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
25/05/2009 21:39 #3312 av Stian Årskog
Besvart av Stian Årskog i emne Sv:Får følgende feilmelding
nja, nokså sikker.. Har lagt de forskjellige .php filene i de mappene som de ligger i, i .zip fila liksom..

Men prøvde å legge inn den bring_fraktguide_common.php fila som ligger i egen mappe \includes\modules\shipping\bring_fraktguide_common, i de filadressene som d dukket opp feilmeldinger i.. Da forsvant feilmeldingene i admin-modules-frakt, men det er fortsatt blank side på beregn frakt popup'en og når jeg trykker "kasse" kommer det bare en helt blank side.. Kan dette ha noe med den port 80 og host adr-tingen som er nemt i tråden under?? Har webhotel medium hos domeneshop??

Når jeg slår av bring fraktguide, da virker popupen og kasse helt fint igjen.. hmmm

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/05/2009 22:08 #3315 av Hallstein Mårstøl
Tror Domeneshop ikke skal være problem.
Det kan sikkert noen som har sjappa hos domeneshop svare på?
Ellers, så er det bare å kontakte dem og spørre.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo