- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt frakt og levering
Fraktguiden post internasjonalt
- Jes Christensen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
08/09/2009 01:00 #3579
av Jes Christensen
Fraktguiden post internasjonalt opprettet av Jes Christensen
Hei.
Jeg har installeret fraktguiden pakken fra Rune Rasmussen der sr ud til at virke fint. Jeg trenger vide hvordan man saetter op frakt til danmark priser og andre lande. det ikke ud som om at de bringer disse priser. Er det muligt og hvad trenger jeg gjoere.
Vil saette pris paa hjelpen
ZenTea
Jeg har installeret fraktguiden pakken fra Rune Rasmussen der sr ud til at virke fint. Jeg trenger vide hvordan man saetter op frakt til danmark priser og andre lande. det ikke ud som om at de bringer disse priser. Er det muligt og hvad trenger jeg gjoere.
Vil saette pris paa hjelpen
ZenTea
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Arne Unneland
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
16/10/2009 16:28 #3676
av Arne Unneland
Besvart av Arne Unneland i emne Sv:Fraktguiden post internasjonalt
Hei. Fraktguiden har pr. i dag ikke de internasjonale produktene. Dette må settes opp som egne fraktalternativer.
- Jes Christensen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
16/10/2009 17:41 #3677
av Jes Christensen
Besvart av Jes Christensen i emne Sv:Fraktguiden post internasjonalt
ok. Det har jeg gjort.
Tak for hjaelpen
Tak for hjaelpen
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.