Spørsmål rundt frakt og levering

Zen kompisen min veier for mye

Mer
26/11/2009 20:55 #3773 av Grethe C Nordheim
Etter å ha knota et par kvelder nå gikk det omsider opp for meg at Zen kompisen min må slankes. Uansett hva jeg forsøker så legger den automatisk på 3 kilo på vekta. Dermed virker ikke brevpost alternativet mitt.

Det sier seg jo sjøl at sånn kan ikke jeg som kvinne ha det. Så om noen har et forslag er jeg takknemlig for det

:unsure:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
26/11/2009 21:10 #3774 av Grethe C Nordheim
AHA, det hjalp å skrive spørsmålet her, for vips, etter to kvelder så datt løsningen inn.

Skriver det her for eventuelle andre som også veier for mye :)
Admin -> Konfigurasjon -> Shipping/packaging -> Package tare small to medium: Den stod til 0:3 og der la den på 3 ekstra kilo. Satte den til 0:0 og alt virka

:) Da tar jeg helg med null overvekt :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/11/2009 09:58 #3775 av Rune Rasmussen
Om du bruker fraktmodulen for Bring står dette faktisk i lesmeg.txt, som nettopp er der for at den skal leses.

Om man leser dokumentasjon, og/eller søker litt i Google og forum slipper man ofte å både knote og poste unødig. ;)

***********************
VIKTIG - FRAKTBEREGNING
***********************

Etter at modul er installert bør du også sjekke under 'Konfigurasjon -> Pakking og sending', her finnes det et par valg for embalasjetillegg på vekt. Disse må du justere etter behov, eller sette de til 0 om du ikke ønsker å bruke dette. I fraktberegningen brukes vekten du har lagt inn på produktene pluss dette tillegget.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/11/2009 19:12 #3778 av Grethe C Nordheim
Jeg bruker ikke den da så dermed leste jeg heller ikke den fila. Derimot bruker jeg den tabellen for brevpost som du har laget :) Og der var det ikke noen løsning. Jeg er kvinne skjønner du, vi leser bruksanvisninger ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/11/2009 20:08 #3779 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/11/2009 21:46 #3780 av Grethe C Nordheim
Ikke for min del :) Nå virker visst det aller meste hos meg. Mulig jeg har vært heldig, men håper jeg har vært dyktig ;)
God helg

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo