- Mottatte takk 3
Spørsmål rundt frakt og levering
Zen kompisen min veier for mye
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
26/11/2009 20:55 #3773
av Grethe C Nordheim
Zen kompisen min veier for mye opprettet av Grethe C Nordheim
Etter å ha knota et par kvelder nå gikk det omsider opp for meg at Zen kompisen min må slankes. Uansett hva jeg forsøker så legger den automatisk på 3 kilo på vekta. Dermed virker ikke brevpost alternativet mitt.
Det sier seg jo sjøl at sånn kan ikke jeg som kvinne ha det. Så om noen har et forslag er jeg takknemlig for det
Det sier seg jo sjøl at sånn kan ikke jeg som kvinne ha det. Så om noen har et forslag er jeg takknemlig for det
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
26/11/2009 21:10 #3774
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Zen kompisen min veier for mye
AHA, det hjalp å skrive spørsmålet her, for vips, etter to kvelder så datt løsningen inn.
Skriver det her for eventuelle andre som også veier for mye
Admin -> Konfigurasjon -> Shipping/packaging -> Package tare small to medium: Den stod til 0:3 og der la den på 3 ekstra kilo. Satte den til 0:0 og alt virka
Da tar jeg helg med null overvekt
Skriver det her for eventuelle andre som også veier for mye
Admin -> Konfigurasjon -> Shipping/packaging -> Package tare small to medium: Den stod til 0:3 og der la den på 3 ekstra kilo. Satte den til 0:0 og alt virka
Da tar jeg helg med null overvekt
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
27/11/2009 09:58 #3775
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Zen kompisen min veier for mye
Om du bruker fraktmodulen for Bring står dette faktisk i lesmeg.txt, som nettopp er der for at den skal leses.
Om man leser dokumentasjon, og/eller søker litt i Google og forum slipper man ofte å både knote og poste unødig.
Om man leser dokumentasjon, og/eller søker litt i Google og forum slipper man ofte å både knote og poste unødig.
VIKTIG - FRAKTBEREGNING
Etter at modul er installert bør du også sjekke under 'Konfigurasjon -> Pakking og sending', her finnes det et par valg for embalasjetillegg på vekt. Disse må du justere etter behov, eller sette de til 0 om du ikke ønsker å bruke dette. I fraktberegningen brukes vekten du har lagt inn på produktene pluss dette tillegget.
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
27/11/2009 19:12 #3778
av Grethe C Nordheim
Jeg bruker ikke den da så dermed leste jeg heller ikke den fila. Derimot bruker jeg den tabellen for brevpost som du har laget Og der var det ikke noen løsning. Jeg er kvinne skjønner du, vi leser bruksanvisninger
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
27/11/2009 20:08 #3779
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Zen kompisen min veier for mye
Ah .. OK, kanskje jeg må oppdatere dok i denne gamle modulen også da.
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
27/11/2009 21:46 #3780
av Grethe C Nordheim
Ikke for min del Nå virker visst det aller meste hos meg. Mulig jeg har vært heldig, men håper jeg har vært dyktig
God helg
God helg
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.