Spørsmål rundt frakt og levering

posten servicepakke

  • Eirik Bruvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/06/2006 20:46 #379 av Eirik Bruvik
posten servicepakke opprettet av Eirik Bruvik
Kan jeg bruke modulen postens servicepakke for Zen3? Jeg har installert SQL-tillegget og tre tabeller er lagt inn i databasen. Men jeg får ikke dette opp i admin/moduler/frakt. Går litt surr i zone-konfigureringer som ligger flere steder i admin. Kan noen gi meg et tips? Brukte for øvrig en modul jeg lastet ned for en stund siden. Finner ikke denne modulen noen steder nå, men jeg vet ikke om den er endret noe.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/06/2006 20:07 #427 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:posten servicepakke
Her savner jeg fortsatt et svar. Jeg ser at det også i flere andre tråder er tatt opp spørsmålet om postens servicepakke- modul. Virker som flere sliter med det. Så da spør jeg, i håp om å få klarlagt status

1. Finnes det en oppgradert modul for ZC 1.3?
2. Hvor kan den lastes ned?
3. Har noen installert en servicepakke-modul for ZC 1.3 med hell?
4. I så fall, kan vi få en veiledning?

Jeg hadde dette tidligere en gang (1.2) og det gikk veldig greit, men nå stokker det seg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/06/2006 21:01 #480 av Rune Christensen
Er ikke bare med zen-carts zoner og denne postens service-pakke.
Finnes nok ikke noe enkelt svar her,
Jeg har fått den til å virke på versjon 1.3.0.1 men jeg husker jeg bruke en god stund på å få den til å virke og husker desverre ikke hva jeg gjorde.

Så jeg kan sikkert hjelpe men det er såpass med jobb så jeg må evt. ta en time for det.
Alternativt skal jeg huske å ta notater neste gang jeg gjør det så skal jeg poste en veiledning.<br><br>Melding redigert av: Koolaid, den: 27.06.2006 21:02

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • geirsv
  • Besøkende
  • Besøkende
28/06/2006 08:17 #481 av geirsv
Besvart av geirsv i emne Sv:posten servicepakke
Jeg gjorde noen modifikasjoner på modulen for å få den til å kjøre med 1.2.7d og soner. Da jeg oppgraderte til 1.3.0.1 endte jeg opp med en løsning som er litt blanding på mal-siden av 1.2.7d og 1.3.0.1. Men Postens Servicepakke modulen fungerer. Jeg skal se om jeg får lastet min versjon opp, så kan dere se på den om dere ønsker.

En av de tingene man må være obs på med denne modulen er at den opererer med gram som måleenhet på vekt. Så hvis man selv opererer med kilo så vil man ha et problem..

--
Geir

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Dyreland
  • Besøkende
  • Besøkende
11/12/2006 17:48 #720 av Dyreland
Besvart av Dyreland i emne Sv:posten servicepakke
HVOR FINNER JEG DENNE MODULEN? Har letet meg gal!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • RonnyB
  • Besøkende
  • Besøkende
09/02/2007 22:51 #954 av RonnyB
Besvart av RonnyB i emne Sv:posten servicepakke
Ja, jeg leter jeg også... finner ikke no..

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo