Spørsmål rundt frakt og levering

Blank side etter innstallasjon av servicepakkemodu

Mer
15/03/2010 20:08 #4014 av Magnus Ringen
Hei
Jeg har nå innstallert servicepakkemodulen (Lastet opp filene og klikket innstaller på "Posten Servicepakke (Bring Fraktguide) bringservicepakke"

Når jeg nå skal gå til kassen blir bare siden blank. Fjerner jeg innstallasjonen funker ting normalit igjen med "hente i butikk"

Forslag til hva jeg kan ha gjort galt?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/03/2010 11:41 #4016 av Magnus Ringen
Bruker alltid filezilla ja, ikke hatt noen problemer med misslykkede opplasninger på det heller. Her er iallefall starten på feilmeldingen jeg får, den er ganske lang, men regner med at dette skyldes en følgefeil av noe slag? Kan noe PHP men er ikke kjent med disse type feilmeldinger..


Notice: Constant OFFICE_IP_TO_HOST_ADDRESS already defined in XXX/nettbutikk/includes/languages/norwegian/email_extras.php on line 52

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at XXX/nettbutikk/includes/languages/norwegian/email_extras.php:52) in XXX/nettbutikk/includes/init_includes/init_templates.php on line 78

Notice: Undefined index: billto in XXX/nettbutikk/includes/classes/order.php on line 279

Notice: Undefined index: in XXX/nettbutikk/includes/classes/order.php on line 337

Notice: Undefined index: in XXX/nettbutikk/includes/classes/order.php on line 338

Notice: Undefined variable: coupon_code in XXX/nettbutikk/includes/classes/order.php on line 339

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
16/03/2010 12:53 #4018 av Magnus Ringen
Hmm, takker. Fant en blank linje som jeg fjerna. Men fant ikke blanke liner eller mellomrom hverken oppe eller nede på de to andre filene den mente var feil. Men nå har jeg uansett ett større problem som jeg klander meg selv veldig for..
Jeg aktiverte "error report" ved hjelp av "local/configure.php" og jeg klarte av en eller annen grunn og sende denne configure.php til mappen over.. altså include/(Får ikke spørsmål om å overskrive) Dvs at nettbutikken jeg nå har jobbet med i x antall uker ikke virker. Men forhåpentligvis er det bare å sette opp configure.php igjen..? For hvis jeg installerer hele på nytt vil jeg miste alt innhold i databaser..?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo