- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt frakt og levering
Oppdateres fraktprisene automatisk?
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
14/04/2010 23:50 #4081
av Fredrik Sjølie
Oppdateres fraktprisene automatisk? opprettet av Fredrik Sjølie
Hei
Er redd jeg enda opererer med 2009-priser på service-pakkene mine, eller oppdateres dette automatisk?
Hvordan kan jeg evt. sjekke det?
Er redd jeg enda opererer med 2009-priser på service-pakkene mine, eller oppdateres dette automatisk?
Hvordan kan jeg evt. sjekke det?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
15/04/2010 09:03 #4082
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Oppdateres fraktprisene automatisk?
Ingen som vet hva du bruker om du ikke sier det.
Vi er ikke tankelesere og kan ikke vite hvilken modul du bruker ...
Servicepakke-modulen (den gamle) med tabellfil som må installeres må du selv oppdatere.
Den nye Bring/Fraktguiden-modulen henter prisene fra Fraktguiden.
Å sjekke prisene er jo enkelt, bare legg en vare i handlekurven og gå til kassen for å få opp prisen. Sjekk den mot postens prisliste eller Fraktguiden.
Vi er ikke tankelesere og kan ikke vite hvilken modul du bruker ...
Servicepakke-modulen (den gamle) med tabellfil som må installeres må du selv oppdatere.
Den nye Bring/Fraktguiden-modulen henter prisene fra Fraktguiden.
Å sjekke prisene er jo enkelt, bare legg en vare i handlekurven og gå til kassen for å få opp prisen. Sjekk den mot postens prisliste eller Fraktguiden.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.