Spørsmål rundt frakt og levering

Prisøkning på posten

  • Frank Salvesen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
03/01/2011 19:04 #4735 av Frank Salvesen
Prisøkning på posten opprettet av Frank Salvesen
Hei.
Noen som kan si meg hvor jeg finner løsningen på postens prisøkninger.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/01/2011 19:39 #4736 av Rune Rasmussen
Tja ... da bør du vel kanskje forklare litt bedre hva du mener, og hvilke moduler du eventuelt bruker ... tror du ikke? :)

Men om du mener det faktum at fraktguiden ikke er oppdatert, send en klage til Posten Norge - eller direkte til fraktguiden. E-postadressen er oppgitt på fraktguiden.bring.no

Din post blir forøvrig flyttet til forum for fraktmoduler da den ikke har noe med dokumentasjon å gjøre.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Frank Salvesen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
18/03/2011 16:00 #4890 av Frank Salvesen
Besvart av Frank Salvesen i emne Sv: Prisøkning på posten
Hei, jeg er ikke så sikker på dette:S , men det har seg sånn at jeg gjerne skulle finne ut hvordan det hang sammen med frakt prisene på nettbutikken min og bring, jeg har bare norgespakke egenembalert som alternativ for yrkesfiskeren.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/03/2011 16:16 #4891 av Rune Rasmussen
Du må da vite hva du har installert i butikken?

Om noen har satt opp butikken for deg, uten å gi deg noe informasjon eller opplæring i bruk av den, bør du ta en prat med dem. Eller finne noen andre som kan hjelpe deg, for dette fører ingen sted når du ikke vet noe selv.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Frank Salvesen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
18/03/2011 17:45 #4892 av Frank Salvesen
Besvart av Frank Salvesen i emne Sv: Prisøkning på posten
Beklager at jeg bryr deg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/03/2011 11:38 #4893 av Rune Rasmussen
Frank, det er sikkert litt vanskelig for deg å forstå ... men det er slik at ingen kan vite noe om din butikk og hvordan den henger sammen når du ikke selv vet det.

Det er ingen her som kan se på ditt oppsett bare fordi du sier hvilket domene du har, denne informasjonen er det bare du som har i din administrasjon.

Du forventer kanskje at andre skal være synske, og kunne se inn i dine innstillinger m.m. - men slik fungerer ikke dette.

Har du ikke selv peiling på noe som helst må du jo for guds skyld skaffe deg hjelp, hvis ikke kan du jo ikke drive butikk.

Det er også andre sider av dette, som at om du ikke har peiling overhode, vil din butikk være en sikkerhetsrisiko for både deg selv og dine kunder. Det er ikke bare å slenge opp en butikk og tro resten går av seg selv. Enten må du kjenne den og kunne vedlikeholde selv, eller du må ha andre til å gjøre dette for deg. Så enkelt er det faktisk, og det er ingenting å bli furten over!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo