Spørsmål rundt frakt og levering
samlet frakt på total ordre
- Lisa Danielsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
- life is fun all the time...in the funny farm!
Less
Mer
13/03/2011 16:57 #4874
av Lisa Danielsen
Biter bare litt ^..^
samlet frakt på total ordre opprettet av Lisa Danielsen
fikk en bestilling av 2 forskjellige varer men total frakta ble kun registrert på det ene produktet og ikke for den andre, noen ideer om problemet? :huh:
Biter bare litt ^..^
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
13/03/2011 18:22 #4876
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: samlet frakt på total ordre
Forstår ikke ... du må være snill å gi mer informasjon enn dette om du ønsker hjelp ... Blir vel kryptisk.
- Lisa Danielsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
13/03/2011 18:55 #4877
av Lisa Danielsen
Biter bare litt ^..^
Besvart av Lisa Danielsen i emne Sv: samlet frakt på total ordre
hehe ok, skal se om jeg får til det
la oss si at noen bestiller 3 par sko, men da betaler de kun frakt for det ene produktet som er f eks 2 kilo, ikke de 6 kiloene de vil koste å sende tilsammen, jeg bruker ikke tabell men norges pakker så jeg har lagt inn de forskjellige prisene og vekt på det, men ser ut som at under utsjekking så velger den kun frakt prisen på ett produkt å ikke alle samlet, skjønte du den?
la oss si at noen bestiller 3 par sko, men da betaler de kun frakt for det ene produktet som er f eks 2 kilo, ikke de 6 kiloene de vil koste å sende tilsammen, jeg bruker ikke tabell men norges pakker så jeg har lagt inn de forskjellige prisene og vekt på det, men ser ut som at under utsjekking så velger den kun frakt prisen på ett produkt å ikke alle samlet, skjønte du den?
Biter bare litt ^..^
- Rune Rasmussen
- Administrator
13/03/2011 19:31 #4878
av Rune Rasmussen
Hm ... nei, er ikke noe informasjon her om hvordan dere har satt opp frakt. Hva som brukes av fraktmoduler, hvordan de er konfigurert osv. osv. - og også hva som er valgt av innstillinger per produkt (av de aktuelle).
- Lisa Danielsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
13/03/2011 19:56 #4879
av Lisa Danielsen
Biter bare litt ^..^
Besvart av Lisa Danielsen i emne Sv: samlet frakt på total ordre
hva kan jeg gjøre?
Biter bare litt ^..^
- Rune Rasmussen
- Administrator
14/03/2011 07:55 #4880
av Rune Rasmussen
Legge ut informasjon om det som etterlyses/mangler.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.