Spørsmål rundt frakt og levering

Oppdateringer av priser i Bring Fraktmodul

  • Geir Olav Reinås
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
28/04/2011 21:43 #4993 av Geir Olav Reinås
Oppdateringer av priser i Bring Fraktmodul opprettet av Geir Olav Reinås
Er det flere en meg som har problemer med Bring fraktmodul?
Jeg får fremdeles opp priser fra 2010 når jeg kjører en sjekk av prisene på frakt.
Jeg kjører 1.3.9g, og har også fjernet og lagt inn fraktmodulen på nytt for å se om dette løste problemet.

Jeg har sendt mail til bring om dette, men enda ikke fått svar.

Hadde vært greit å vite om dette er noe som isolert sett rammer meg, eller om det er flere som har opplevd problemer med dette.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/04/2011 08:23 #4994 av Rune Rasmussen
Er mange som bruker disse modulene, og jeg har ikke hørt eller sett at det er problemer med noen av disse.

Prisene hentes da også direkte fra Fraktguiden, dermed er det slik at så lenge de viser en pris har de hentet denne derfra.

Hvilken sjekk har du gjort, på hvilket grunnlag?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Geir Olav Reinås
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
29/04/2011 09:50 #4995 av Geir Olav Reinås
Besvart av Geir Olav Reinås i emne Sv: Oppdateringer av priser i Bring Fraktmodul
Det viser seg at bring ikke har lagt ut oppdaterte priser på "Norgespakke"

I Følge fraktguide vil neste oppdatering skje ca 10. mai, og da vil disse prisene også bli riktige.

Pr i dag er det produktene som finnes her: fraktguide.bring.no/fraktguide/produkter.do som er støttet i Fraktguiden.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/04/2011 10:29 - 29/04/2011 10:30 #4996 av Rune Rasmussen
Ja, er godt klar over hvilke produkter som er støttet. Var ikke spørsmål om det.

Norgespakke er det dog ikke så mange som bruker, så det er sikkert derfor vi ikke har hørt noe om det før. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/09/2011 21:40 #5178 av Anita Struik Waldeland
Hei,
Jeg får også opp gamle priser. Har nettopp installert fraktmodulen men når jeg prøver å legge in varer sjelv så kommer det fram priser som ikke stemmer. Så får jeg forskjellige frakt valg. Varene veier 1 kg, men så kommer det opp valg for A-post som koster 8 kr, norges pakke egenemballert som koster 128 kr. og Klimanøytral servicepakke som koster 77 kr.
Kan nogen fortelle meg hva jeg gjør galt?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/09/2011 22:49 - 29/09/2011 22:51 #5179 av Rune Rasmussen
Du Anita, kan vel begynne med å forklare oss hva du mener er feil og hvorfor? Hvilke beløp synes du det skal være, og da på hvilket grunnlag har du kommet frem til det?

Har du lest medfølgende dokumentasjon er det også berettiget å spørre om når ikke det opplyses om i ditt innlegg.

PS! Om du legger til moms (25%) på de oppgitte beløp, får du det da til å stemme bedre??
;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo