Spørsmål rundt frakt og levering

Mange forskjellige priser på A og B post

Mer
13/02/2012 20:55 #5311 av Anita Struik Waldeland
Hei,

I begynnelsen av året har Posten og Bring endret på fraktprisene sine. A- og B- post priser er nå avhengig av tykelsen av forsendelsen. Hvordan kan man endre på dette i fraktmodulen? Nå ligger alle priser på A og B post på brev intil 2 cm. Jeg sender A og B post som er op til 7 cm tykk, som er dyrere.

Noen som vet?

Mvh, Anita S W

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/02/2012 21:32 #5312 av Rune Rasmussen
Du får skrive om Zen Cart og modul til å håndtere mål, kort sagt kode om begge to til å dekke deres behov. ;)

Evt. legge til et tillegg som dekker gjennomsnitt på deres sendinger, noe siste versjon av moduler støtter allerede.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/02/2012 21:46 #5313 av Anita Struik Waldeland
Trur ikke jeg er kunnig til å skrive om modulen :-)

Men hvor legger jeg til et tillegg som dekker gjennomsnitt på sendingene som du snakker om? Finner bare der man kan legge til vekt på embalasjen.

Mvh, Anita

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
13/02/2012 21:59 #5315 av Anita Struik Waldeland
Trudde jeg hadde siste versjonen installert, men finner ikke muligheten. Får bare prøve å installere på nytt da...

Takk for svar!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/02/2012 21:16 #5317 av Grethe C Nordheim
Anita, jeg kikka litt på sida di (for å se hva du selger). Har du vurdert å legge deg på en flat takst i stedet? Ta gjennomsnitt av det du har i portoutgifter for eksempel.
Må si jeg synes posten gjorde det ekstra vanskelig å beregne porto etter den nye oppdateringa, så jeg valgte den løsningen inntil videre.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo