× Spørsmål rundt frakt og levering

Mange forskjellige priser på A og B post

Mange forskjellige priser på A og B post opprettet av Anita Struik Waldeland

Hei,

I begynnelsen av året har Posten og Bring endret på fraktprisene sine. A- og B- post priser er nå avhengig av tykelsen av forsendelsen. Hvordan kan man endre på dette i fraktmodulen? Nå ligger alle priser på A og B post på brev intil 2 cm. Jeg sender A og B post som er op til 7 cm tykk, som er dyrere.

Noen som vet?

Mvh, Anita S W
13/02/2012 20:55 #5311

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post

Du får skrive om Zen Cart og modul til å håndtere mål, kort sagt kode om begge to til å dekke deres behov. ;)

Evt. legge til et tillegg som dekker gjennomsnitt på deres sendinger, noe siste versjon av moduler støtter allerede.
13/02/2012 21:32 #5312

Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post

Trur ikke jeg er kunnig til å skrive om modulen :-)

Men hvor legger jeg til et tillegg som dekker gjennomsnitt på sendingene som du snakker om? Finner bare der man kan legge til vekt på embalasjen.

Mvh, Anita
13/02/2012 21:46 #5313

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post

I hver enkelt modul, i siste versjon av disse.
13/02/2012 21:47 #5314

Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post

Trudde jeg hadde siste versjonen installert, men finner ikke muligheten. Får bare prøve å installere på nytt da...

Takk for svar!
13/02/2012 21:59 #5315

Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post

Anita, jeg kikka litt på sida di (for å se hva du selger). Har du vurdert å legge deg på en flat takst i stedet? Ta gjennomsnitt av det du har i portoutgifter for eksempel.
Må si jeg synes posten gjorde det ekstra vanskelig å beregne porto etter den nye oppdateringa, så jeg valgte den løsningen inntil videre.
14/02/2012 21:16 #5317

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58