- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt frakt og levering
Mange forskjellige priser på A og B post
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
13/02/2012 20:55 #5311
av Anita Struik Waldeland
Hei,
I begynnelsen av året har Posten og Bring endret på fraktprisene sine. A- og B- post priser er nå avhengig av tykelsen av forsendelsen. Hvordan kan man endre på dette i fraktmodulen? Nå ligger alle priser på A og B post på brev intil 2 cm. Jeg sender A og B post som er op til 7 cm tykk, som er dyrere.
Noen som vet?
Mvh, Anita S W
I begynnelsen av året har Posten og Bring endret på fraktprisene sine. A- og B- post priser er nå avhengig av tykelsen av forsendelsen. Hvordan kan man endre på dette i fraktmodulen? Nå ligger alle priser på A og B post på brev intil 2 cm. Jeg sender A og B post som er op til 7 cm tykk, som er dyrere.
Noen som vet?
Mvh, Anita S W
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
13/02/2012 21:32 #5312
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post
Du får skrive om Zen Cart og modul til å håndtere mål, kort sagt kode om begge to til å dekke deres behov.
Evt. legge til et tillegg som dekker gjennomsnitt på deres sendinger, noe siste versjon av moduler støtter allerede.
Evt. legge til et tillegg som dekker gjennomsnitt på deres sendinger, noe siste versjon av moduler støtter allerede.
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
13/02/2012 21:46 #5313
Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post
Trur ikke jeg er kunnig til å skrive om modulen
Men hvor legger jeg til et tillegg som dekker gjennomsnitt på sendingene som du snakker om? Finner bare der man kan legge til vekt på embalasjen.
Mvh, Anita
Men hvor legger jeg til et tillegg som dekker gjennomsnitt på sendingene som du snakker om? Finner bare der man kan legge til vekt på embalasjen.
Mvh, Anita
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
13/02/2012 21:47 #5314
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post
I hver enkelt modul, i siste versjon av disse.
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
13/02/2012 21:59 #5315
Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post
Trudde jeg hadde siste versjonen installert, men finner ikke muligheten. Får bare prøve å installere på nytt da...
Takk for svar!
Takk for svar!
- Grethe C Nordheim
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
- Mottatte takk 3
14/02/2012 21:16 #5317
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv: Mange forskjellige priser på A og B post
Anita, jeg kikka litt på sida di (for å se hva du selger). Har du vurdert å legge deg på en flat takst i stedet? Ta gjennomsnitt av det du har i portoutgifter for eksempel.
Må si jeg synes posten gjorde det ekstra vanskelig å beregne porto etter den nye oppdateringa, så jeg valgte den løsningen inntil videre.
Må si jeg synes posten gjorde det ekstra vanskelig å beregne porto etter den nye oppdateringa, så jeg valgte den løsningen inntil videre.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.