- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt frakt og levering
Endring av tekst ved utsjekk
- Kjetil Hansen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
02/05/2012 14:58 #5386
av Kjetil Hansen
Endring av tekst ved utsjekk opprettet av Kjetil Hansen
Heisann.
Jeg vil gjerne adde "Ikke forsikret" bak "Brev (A-Prioritert)" ved utsjekking, men klarer ikke å finne noen fil som inneholder denne informasjonen i fraktguide addinen.
Noen som vet om dette kan gjøres?
Jeg vil gjerne adde "Ikke forsikret" bak "Brev (A-Prioritert)" ved utsjekking, men klarer ikke å finne noen fil som inneholder denne informasjonen i fraktguide addinen.
Noen som vet om dette kan gjøres?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Lisbet Bjørnstad
- Nybegynner
- det som itte er jort er itte jort!
02/05/2012 19:59 - 02/05/2012 20:07 #5387
av Lisbet Bjørnstad
Lisbet
post@scrapmagasinet.no
www.scrapmagasinet.no
Besvart av Lisbet Bjørnstad i emne Sv: Endring av tekst ved utsjekk
Vil du ha det på siden der de skal velge forsendelesmetode?
da endrer du i såfall teksten i rot/includes/languages/norwegian/modules/shipping
Der åpner du bare php`en det gjelder og legger til det du vil etter A-post
Sånn ser koden min ut og bildet viser hvordan det ser ut for kunden
define('MODULE_SHIPPING_ITEM_TEXT_WAY', 'Prisberegning pr. vare. Velg meg om du bestilte varer som kan sendes i opptil A4 konvolutt.
da endrer du i såfall teksten i rot/includes/languages/norwegian/modules/shipping
Der åpner du bare php`en det gjelder og legger til det du vil etter A-post
Sånn ser koden min ut og bildet viser hvordan det ser ut for kunden
define('MODULE_SHIPPING_ITEM_TEXT_WAY', 'Prisberegning pr. vare. Velg meg om du bestilte varer som kan sendes i opptil A4 konvolutt.
Lisbet
post@scrapmagasinet.no
www.scrapmagasinet.no
- Kjetil Hansen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
02/05/2012 21:38 - 03/05/2012 01:10 #5388
av Kjetil Hansen
Besvart av Kjetil Hansen i emne Sv: Endring av tekst ved utsjekk
Hei og takk for hjelpen. Prøvde å legge dette til i bringapost.php, som er en del av fraktmodulen, men det resulterte i "white page".
{Moderatormerknad: Du har allerede en tråd angående norske tegn, vennligst hold deg til den angående den saken. Alt angående dette er fjernet fra denne tråden nå.}
{Moderatormerknad: Du har allerede en tråd angående norske tegn, vennligst hold deg til den angående den saken. Alt angående dette er fjernet fra denne tråden nå.}
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.