Spørsmål rundt frakt og levering

Noen som har problemer med postens fraktmodul?

Mer
19/05/2012 10:20 #5409 av Einar Solheim
Fikk en beskjed i natt fra en kunde som ønsket å bestille men hun fikk ikke opp noen fraktvalg. Jeg sjekket - og det viser seg at ingen av postens fraktvalg kommer opp. Vet ikke hvor lenge det har vært slik, men en ting er sikkert av jeg har iallfall ikke vært inne på systemet og endret noe i admin delen.

Er det noen flere som opplever å ikke få svar fra posten? Har dere noen teorier hva som kan være feil? Jeg vet at i perioden har det vært forsøk med Klarna installasjon, men det skal vel ikke ha noen konflikter med fraktmodulen?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/05/2012 10:36 #5410 av Rune Rasmussen
Når det er helg, og natt/tidlig morgen kan det sikkert skje at noe er nede for vedlikehold. Men jeg sjekket nettopp en annen side og der svarer Fraktguiden, så systemet er i alle fall oppe å kjører akkurat nå.

Uansett, det er nettopp dette failover i Servicepakke er til - for å tilby minst et fraktvalg til en satt pris når annet feiler.

Har ingenting med Klarna å gjøre, men det kan jo være et problem relatert til lokal server.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo