Spørsmål rundt frakt og levering
Forventet transporttid i fraktmodulen
- Einar Solheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
19/09/2012 22:46 #5474
av Einar Solheim
Forventet transporttid i fraktmodulen opprettet av Einar Solheim
Hei,
sliter litt med lovord om leveringstid i fraktmodulen. På B-post får jeg alltid at forventet leveringstid er 3 virke dager. Nettsidene hos posten sier 3-5 dager, men jeg har ikke ennå opplevd at B-post tar mindre en 5 dager. Er det ingen enkel måte å endre dette på? På B-post kunne jeg godt tenkt meg å oppgi fast 5 virke dager i steden for "dynamisk" resultat fra fraktguiden.
sliter litt med lovord om leveringstid i fraktmodulen. På B-post får jeg alltid at forventet leveringstid er 3 virke dager. Nettsidene hos posten sier 3-5 dager, men jeg har ikke ennå opplevd at B-post tar mindre en 5 dager. Er det ingen enkel måte å endre dette på? På B-post kunne jeg godt tenkt meg å oppgi fast 5 virke dager i steden for "dynamisk" resultat fra fraktguiden.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
19/09/2012 22:56 #5475
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Forventet transporttid i fraktmodulen
Informasjonen hentes direkte fra Bring (Fraktguiden), om noen mener den er feil bør man kontakte dem for å klage på fremsendingstiden, og evt. få dette justert om de ikke klarer å holde det de lover.
Men du må jo heller ikke vise dette om du ikke ønsker, bare å fjerne visningen ref. dok. og filer i pakken.
Men du må jo heller ikke vise dette om du ikke ønsker, bare å fjerne visningen ref. dok. og filer i pakken.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.