Spørsmål rundt frakt og levering

Får feil priser i bring fraktmodul

Mer
26/11/2013 20:54 #5641 av Tore Andersen
Får feil priser i Fraktprismodul for Zen Cart.

alle priser jeg får opp er feil, alt for lave ????

Noen tips....?????

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/11/2013 05:42 #5642 av Rune Rasmussen
Ja, har et tips. Les denne slash7.com/2006/12/22/vampires/

Dette er ikke en spørrekonkurranse, så uten fyldig informasjon fra din side kan du ganske sikkert bare glemme å få noen fornuftige svar også. Det hjelper heller ikke å slenge på en drøss med utrops- eller spørsmålstegn, de sier oss ingenting annet enn ... ;)

Når det er sagt, les dokumentasjonen som ligger i pakken, ganske sikkert står svaret der!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/12/2013 10:32 #5643 av Tore Andersen
Jeg bruker Zen Cart 1.5.1 med Norsk språk, Ingenting annet. Har sjekket alle verdier i Zen Cart uten å finne noen feil, Får fortsatt helt feil priser på alt utenom Norgespakke. Ellers lurer jeg på om Minipakken vil bli lagt til i løsningen. Håper noen har noen ideer om hva som kan være feil.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/12/2013 13:09 - 22/12/2013 13:09 #5644 av Rune Rasmussen
Du kan legge til hva du måtte ønske, og også justere hva du måtte ønske, eller leie noen til å gjøre det for deg.

Utover det har vi nok veldig vanskelig for å lese tanker, så med mindre du har noen nye mer UTFYLLENDE opplysninger vil du neppe få noen svar.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/12/2013 14:45 #5645 av Tore Andersen
Jeg bare lurte på om Minipakken til Bring vil bli lagt til i modul for bring posten.

Ellers står det i LesMeg filen " Les det som står om fraktberegning og pass på at du forstår begrepet Volumvekt og hvordan konstruksjonen og innstillingene i Zen Cart (som ikke har volumvekt) kan påvirke utregningen."

Når ZenCart mangler Volumvekt, hvordan kan da utregningene bli riktig? Jeg har lest og prøvd å forstå, men får det ikke til. Har ikke noen programmeringskunskaper, hvis det er det som skal til.

Er det noen her på forumet som har fått dette til. Eller er denne modulen ubrukelig? Jeg forstod det sånn at at denne modulen var klar til bruk

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/12/2013 16:31 - 22/12/2013 18:54 #5646 av Rune Rasmussen
Det er mange som bruker den uten problem. Du sier flere ganger at du har feil, men sier ingenting om hva du opplever som, og mener er feil. Vi er ikke tankelesere ... Får du ikke svar betyr det gjerne at du bør se på hva du selv skriver og spør om, er det forståelig og nok informasjon til at noen kan svare uten å måtte stille en haug med spørsmål tilbake. Merk deg også at rundt 99% av de som bruker systemet er egoister, som kun skal ha servert og løst egen utfordringer, så og si ingen bryr seg om å hjelpe andre - svar kommer derfor sjelden (lett).

Bare regn ut volumvekt, og fyll inn det som er høyest (fysisk eller volum) som vekt på produkter. Er jo ikke værre enn det. Men så lenge Zen Cart ikke har støtte for mål, og utregning av ferdige pakker (lite sannsynlig at det noen gang kommer), vil det være avvik naturlig nok!

Har du behov for noe mer nøyaktig må du få det utviklet spesielt for deg, eller begynne å tenke utenfor boksen om alt skal være gratis.

Når det gjelder å legge til diverse som du måtte ønske deg, hvorfor skulle man det? Jeg har ikke behov for dette per i dag, og dersom ingen ønsker å betale for det eller annet - hvorfor skulle jeg bruke tid på det? Og i tillegg tilby gratis brukerstøtte? Vurderer sant å si å la både denne siden og norsk Zen Cart dø i 2014. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo