× Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Visa betalingsløsning for liten nettbutikk

Visa betalingsløsning for liten nettbutikk opprettet av Fredrik Sjølie

Hei!
Har lett litt her og på internett etter hvilken betalingsløsning som vil være best for meg. Men har sett på DIBS, og syns ærlig talt det er i overkant dyrt. De anbefaler DIBS Basis som koster 549,- i mnd. Dette er for dyrt for min bedrift. Skal jeg bare droppe det da? Eller finnes det gode alternativer for meg?

Fredrik
23/02/2009 11:36 #2955

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk

Det billigste alternativet hos DIBS er START til 249 kr pr.mnd. Deretter må du betale 2% transakjonsgebyr.

Er enig at det er for dyrt å opprette kortavtale.
Vi var heldige å fikk med oss avtalen fra Cardia (DIBS kjøpte opp Cardia) som var mye rimeligere.

Det jeg vil anbefale deg er å bruke PayPal. Det er gratis og opprette konto, og gratis og ha. Du betaler kun transaksjonsgebyr.
23/02/2009 12:07 #2957

Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk

Jepp. Har vurdert å legge inn den saken for paypal. Men er vel ytterst få som liker å bruke paypal, eller?
23/02/2009 12:25 #2958

Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk

- og transaksjonsgebyret tar igjen for det som var gratis. Med andre ord, det finnes ikke gratis lunsj.
23/02/2009 13:21 #2959

Besvart av Stig Marius Betten i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk

Paypal er vel en av de mest brukte betalingsløsningen på weben.
Funker som fjell, gebyret blir ikke dyrere enn hos dibs og andre når du tar med mnd's pris.
28/07/2009 23:05 #3489

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk

En sannhet med modifikasjoner det sabia,

Det avhenger av flere faktorer, som valgt løsning, omsetning og evt. tapt omsetning.

For noen med liten omsetning og småordrer passer kanskje PayPal, men det vil garantert også selge dårligere fordi folk flest ikke forstår eller stoler helt på løsningen.

Hva som passer for hvem er "enkel" matematikk, uten felles fasit ...
29/07/2009 18:17 #3491

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58