Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Visa betalingsløsning for liten nettbutikk
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
23/02/2009 11:36 #2955
av Fredrik Sjølie
Visa betalingsløsning for liten nettbutikk opprettet av Fredrik Sjølie
Hei!
Har lett litt her og på internett etter hvilken betalingsløsning som vil være best for meg. Men har sett på DIBS, og syns ærlig talt det er i overkant dyrt. De anbefaler DIBS Basis som koster 549,- i mnd. Dette er for dyrt for min bedrift. Skal jeg bare droppe det da? Eller finnes det gode alternativer for meg?
Fredrik
Har lett litt her og på internett etter hvilken betalingsløsning som vil være best for meg. Men har sett på DIBS, og syns ærlig talt det er i overkant dyrt. De anbefaler DIBS Basis som koster 549,- i mnd. Dette er for dyrt for min bedrift. Skal jeg bare droppe det da? Eller finnes det gode alternativer for meg?
Fredrik
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
Less
Mer
23/02/2009 12:07 #2957
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk
Det billigste alternativet hos DIBS er START til 249 kr pr.mnd. Deretter må du betale 2% transakjonsgebyr.
Er enig at det er for dyrt å opprette kortavtale.
Vi var heldige å fikk med oss avtalen fra Cardia (DIBS kjøpte opp Cardia) som var mye rimeligere.
Det jeg vil anbefale deg er å bruke PayPal. Det er gratis og opprette konto, og gratis og ha. Du betaler kun transaksjonsgebyr.
Er enig at det er for dyrt å opprette kortavtale.
Vi var heldige å fikk med oss avtalen fra Cardia (DIBS kjøpte opp Cardia) som var mye rimeligere.
Det jeg vil anbefale deg er å bruke PayPal. Det er gratis og opprette konto, og gratis og ha. Du betaler kun transaksjonsgebyr.
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
23/02/2009 12:25 #2958
av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk
Jepp. Har vurdert å legge inn den saken for paypal. Men er vel ytterst få som liker å bruke paypal, eller?
- Eirik Bruvik
- Besøkende
23/02/2009 13:21 #2959
av Eirik Bruvik
- og transaksjonsgebyret tar igjen for det som var gratis. Med andre ord, det finnes ikke gratis lunsj.
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk
- og transaksjonsgebyret tar igjen for det som var gratis. Med andre ord, det finnes ikke gratis lunsj.
- Stig Marius Betten
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
28/07/2009 23:05 #3489
av Stig Marius Betten
Besvart av Stig Marius Betten i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk
Paypal er vel en av de mest brukte betalingsløsningen på weben.
Funker som fjell, gebyret blir ikke dyrere enn hos dibs og andre når du tar med mnd's pris.
Funker som fjell, gebyret blir ikke dyrere enn hos dibs og andre når du tar med mnd's pris.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
29/07/2009 18:17 #3491
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Visa betalingsløsning for liten nettbutikk
En sannhet med modifikasjoner det sabia,
Det avhenger av flere faktorer, som valgt løsning, omsetning og evt. tapt omsetning.
For noen med liten omsetning og småordrer passer kanskje PayPal, men det vil garantert også selge dårligere fordi folk flest ikke forstår eller stoler helt på løsningen.
Hva som passer for hvem er "enkel" matematikk, uten felles fasit ...
Det avhenger av flere faktorer, som valgt løsning, omsetning og evt. tapt omsetning.
For noen med liten omsetning og småordrer passer kanskje PayPal, men det vil garantert også selge dårligere fordi folk flest ikke forstår eller stoler helt på løsningen.
Hva som passer for hvem er "enkel" matematikk, uten felles fasit ...
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.