Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Betaling og servicepakke

  • Tor Andre Vikki
  • Besøkende
  • Besøkende
20/06/2006 23:04 #432 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Betaling og servicepakke
hvis det ikke var meg svarer jeg uansett. Serviceavtalen lønner seg hvis du sender mye da du får billigere priser. Det jeg gjorde i starten var å høre hva slags avtale de kunne gi meg i forhold til hva jeg sendte ut. Det viste seg at det var billigere for meg å gå på posten selv. Pr idag er dette fortsatt billigere for meg enda jeg omsetter for endel titusner i mnd. Jeg valgte cardiashop som er den billigste løsningen hvis butikken ikke omsetter for eks antall tusner i mnd via cardia.

Jeg betalte 3000kr i oppstart + ca 1200kr i forskudd for 12mnd (99kr pr mnd).

Jeg betaler pr transaksjon 5% (+ kanskje 3kr pr transaksjon husker ikke) av beløpet. Dette er lønnsomt da mine kortkunder foreløpig er de som omsetter minst i forhold til forskuddsbetalig og oppkrav.

De tre betalingsløsningene jeg har: forskudd - oppkrav - cardia trekker flere kunder en feks bare to ville gjort. Grunnen til dette er fordi noen vil betale oppkrav, noen forskudd, noen kort. Ergo logikken viser at du får flere ved å tillby flere løsninger.

Jeg vil anbefale deg å sjekke opp priser i forhold til hva du omsetter for samt besøk i din butikk.

Jeg vet ikke hvordan du normalt gjør det, men min oppskrift funket veldig bra.

Jeg tilbyr gratis vanlig frakt ved forskuddbetaling, vil de ha oppkrav må de betale ekstra.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/06/2006 02:22 #433 av Rune Christensen
Når det kommer til postoppkrav har jeg ikke så mye erfaring, driver faktisk ingen nettbutikker selv kun for kunder.

Men regnestykket er ganske enkelt, har du planer om eller omsetter for mer enn 10000,- i månden via kredittkort vill Cardia Shop til 599,- i månden lønne seg, omsetter du for mindre en det lønner det seg med Cardia Consept som Tavikki beskriver til 99,- i månden.

Man kan starte med Cardia Consept og oppgradere til Cardia shop.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
21/06/2006 09:21 #434 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Betaling og servicepakke
Jeg ser at Netaxept har en løsning de kaller Basic. Etablering 2500,- og månedsabonnement 450,-. Transasksjonspris 5,- pr stk. I tillegg kommer provisjon til Teller.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • ledshop.no
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
21/06/2006 11:33 #435 av ledshop.no
Besvart av ledshop.no i emne Sv:Betaling og servicepakke
koolaid skrev:

Man kan starte med Cardia Consept og oppgradere til Cardia shop.


Ok. Men forstod jeg det riktig, at jeg da ikke trenger en supersikker server selv? At cardia tar seg av alt?

Og eventuellt, hvordan går jeg til anskaffelse av dette?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Besøkende
  • Besøkende
21/06/2006 12:05 #436 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Betaling og servicepakke
Ja du har forstått riktig, hvis du velger cardiashop blir alle dine kortkjøp redirectet til deres sikker server. Ta kontakt med cardia ved even henningsen så fikser de resten

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/06/2006 12:45 #437 av Rune Christensen
Nei du trenger ikke sikekr server selv, hveren på Cardia consept eller Cardia shop.

Du kan sende meg en pm eller ta kontakt direkte med Cardia. Samme pris uansett :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo