Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

PayEx Modul

  • Arne Hermann Tunem
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
06/01/2012 19:53 #5239 av Arne Hermann Tunem
PayEx Modul opprettet av Arne Hermann Tunem
Hei.
Jeg lurte på om det finese noe modul til payex? eller om det er som kunne tenke seg til å lage en?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/01/2012 20:09 #5240 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: PayEx Modul
Si meg Arne, har dere vært i kontakt med Payex?
De har jo selv utviklet en modul ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 07:58 #5251 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Sv: PayEx Modul
Takk for informasjonen Rune. Meget godt å ha det registrert her på forumet at den modulen finnes da mange liker å bruke forumet som informasjonskilde (i stedet for å ta opp telefonen og stole på å treffe på noen som har peilin på et eller annet sentralbord). Utrolig verdifullt for oss i oppstartfasen å ha tilgang til deg og andre med erfaring og kunnskap. Jeg syns likevel synd at dette forumet ikke er mer brukt i forhold til hvor mange bruker Zen-Cart. Jeg trur faktisk at et aktivt forum er det viktigeste man kan ha for å få opp bruk av open source systemer (så lenge kvaliteten på produktet er til stede).

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 13:31 - 20/01/2012 13:31 #5252 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: PayEx Modul
Det er helt enkelt bare å bruke forumet mer da. Problemet er bare at folk kommer inn og nyttegjør seg av det ved å spørre, når man har fått svar får resten seile sin egen sjø.

Forumet er med andre ord enveiskjørt, da jeg ikke gidder å svare alle alene. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 13:50 #5255 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Sv: PayEx Modul
Jo det er riktig at dette forumet ser mer ut som "get free consultation" en utveksling av kunnskap og erfaringer.

Jeg trur at det ville hjelpe voldsomt hvis brukere kunne registrert seg som abonenter på alle nye emner. Det trur jeg hjelper voldsomt - f.eks. byggebolig.no - da de klarer også å holde inne brukere som er ferdige med husbyggingen og det blir da personer som bidrar til de som er nye.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 14:32 #5257 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: PayEx Modul
Heh ...? Finnes knapp for å abonnere både på emner og forumer her. Bare å klikke på Abonnér på de forum du ønsker å følge det. Men realistisk, hvor mange tror du av de som lager seg en nettbutikk tror du har noen interesse av å hjelpe andre - og motta e-poster for hvert eneste innlegg ... :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo