Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

PayEx Modul

Mer
20/01/2012 15:36 #5258 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Sv: PayEx Modul
jo - men det er en stor forskjell mellom det at en må gå inn på siden for å abonnere på et emne, og det å bli varslet om et nytt emne. Dette forumet er ikke akkurat en del av den daglige internetrunden, men jeg tipper at folk vil være villige til å bidra. Jeg nevnte byggebolig.no som er et kjempe aktivt forum. Jeg er ferdig med å bygge og trenger ikke lenger råd og hjelp, men abonnerer forsatt på de katagoriene der jeg kjenner best til og har mest peiling. Jeg bidrar etter evne der. Uten e-post varsler om nye emner hadde jeg aldri lenger tatt turen innom forumet og slik trur jeg det er med mange.

...men så er kanskje boligbyggere en større gruppe en ZC brukere :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 15:41 #5259 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: PayEx Modul
Jeg forstår ikke hva du mener ... alle abonnementer krever en aktiv handling fra bruker. Man har ikke lov å sette alle som abonnementer uten deres samtykke. Om du velger å abonnere på noe får du varsel om det på e-post også her, tviler på at det noe annet system enn ellers på nett. Jeg har fått varsel om alle dine innlegg levert på e-post i dag. :)

Når det gjelder snekkere/hobbysnekkere så er det nok mange flere av de, og veldig mange av de som mener de kan noe. Så sammenligningen passer ikke så bra.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 17:09 #5260 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Sv: PayEx Modul
Hos byggebolig.no da kan man abonnere på nye emner. Det betyr at hver eneste gang et nytt emne er registrert da får de som abonnerer en e-post. I forumet her må man inn og manuelt abonnere på det som kan være av intresse. Hadde det vært mulig å registrere seg som abonnent på alle nye emner, ville det sannsynligvis økt aktiviteten her ganske mye tenker jeg.

Jeg har f.eks. ikke vært her inne i et par måneder - og ikke engang tenkt på å kikke hit inn. Jeg har heller ikke hatt "bruk for" bygge bolig, men jeg er der inne flere ganger i uken - kun fordi jeg får meldinger fra forumet hver eneste gang et nytt emne innenfor mine interessekatagorier er registrert. Til å begynne med var jeg stort sett kun på bygge bolig for å spørre, men nå er jeg nesten kun der for å gi refleksjoner.

Jeg trur at det samme kan gjelde for dette forumet. Folk kommer hit når de har behov for et eller annet, men når de er "utlært" har de ingen motivasjon til å komme tilbake. Noe de godt kunne tenkt seg å ha gjort hvis de hadde fått meldinger om nye emner.

...men nå er vi kanskje begynt å være litt "off topic" ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 18:04 #5262 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: PayEx Modul
Men dette kan du jo, som jeg allerede har sagt. Abonner på de forum du interesserer deg for ved å klikke på knappen i det aktuelle forum!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 18:18 #5264 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Sv: PayEx Modul
:sick: Så kjekt! :whistle:

...jaja... litt usikker på hvordan jeg har klart å bruke forumet uten å legge merke til disse abonner knappene... joda... kanskje litt flaut... men takk for diskusjonen :dry:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 18:23 #5265 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: PayEx Modul
Sånt kan skje :)

Annen kjekk funksjon er 'Ubesvart', som finnes i forummenyen - hvor man raskt for oversikt over hvem som ikke har fått hjelp/svar ennå: www.zen-cart.no/forum/ubesvart

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo