Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Dips betalingsløsning

  • Stian Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/10/2006 20:56 #603 av Stian Nilsen
Dips betalingsløsning opprettet av Stian Nilsen
Kom plutselig over en betalingsløsning fra denne siden www.dibs.dk/3087.0.html
Er det noen som har noe kjennskap til dette?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
15/10/2006 19:58 #608 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Dips betalingsløsning
Er det ingen av dere som har hørt om eller prøvd denne?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/10/2006 08:29 #609 av Sten Johnsen
Joda, fikk en direktereklame fra dem i Norge hvor de tilbyr sine tjenester.

DIBS er Skandinavias ledende leverandør av betalingsløsninger til e-handel,
postordre og callcenter, og vi har i dag mer enn 4000 kunder lokalisert i 17 land
som benytter våre løsninger hver dag.

DIBS sørger for at du er sikret betaling for dine varer før du sender de ut til
kunden. Vi har også en meget god løsning for deg som ønsker å ta i mot betaling med
kort når kunden er fysisk til stede eller om du tar i mot ordre over telefon, faks
eller per post.

Med DIBS er det raskt og enkelt å komme i gang med kortbetaling, og vi hjelper deg
naturligvis med support og nødvendige avtaler.

Jeg har vedlagt fire produktblader hvor du finner overordnet informasjon over hva vi
kan tilby. Når det gjelder etableringsavgiften, måneds- og transaksjonsavgiftene i
produktbladene er disse veiledende og vi gir deg gjerne et skreddersydd og garantert
prisgunstig tilbud om dere ønsker det.


Fikk ett sett med PDF'er fra dem, hvor de tilbyr integrasjon med nettbutikk (støtter også Zen Cart) E-mail og Webterminal.

Ser ut til at standardprisene i norge for basis løsningen er 1.500,- i etablering, 400,- pr mnd og kr 4,- pr transaksjon.
Synes forsåvidt ikke dette er spesielt billig, men jeg skal sende dem mine trafikkdata, så får vi se om de kan hamle opp med Cardia.

(Desverre lar ikke dette forumet meg legge ved PDF'er så den som trenger det får sende meg en PM)<br><br>Melding redigert av: stenjo, den: 16.10.2006 08:30

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
16/10/2006 23:00 #612 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Dips betalingsløsning
Hva betaler du hos cardia da?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/10/2006 13:09 #613 av Sten Johnsen
Det er jeg sannelig ikke helt sikker på. Det må jeg sjekke. Vet jeg fikk et tilbud om to måneder gratis dersom jeg forhåndsbetalte for ett år, og så betaler jeg kr 3 pr transaksjon nå tenker jeg. Fikk vel etableringen gratis også...

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/10/2006 19:19 #614 av Sten Johnsen
Må korrigere meg selv litt her.
Fikk et tilbud på 1500 for etablering, 449 pr mnd og 3,- pr transaksjon som jeg slo til på. Betalte for 12 mnd og fikk 14 mnd bruk. Går ut til påske, så da tar jeg en re-evaluering og vurderer DIPS da...

/Sten

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo