Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Dips betalingsløsning
- Stian Nilsen
- Emneforfatter
- Besøkende
19/10/2006 12:02 #615
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Dips betalingsløsning
Ok.
Fikk tilbud nå på 3000,- -30% for etablering, 499 i mnd inkl 500 trans + 3,- pr trans.
Synes ikke det er kjempebillig. Også kommer vel Teller og skal ha litt også.
Fikk tilbud nå på 3000,- -30% for etablering, 499 i mnd inkl 500 trans + 3,- pr trans.
Synes ikke det er kjempebillig. Også kommer vel Teller og skal ha litt også.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Bjørnar Sæhle
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
Less
Mer
17/12/2007 16:07 #1505
av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:Dips betalingsløsning
Nå har DIBS kjøpt opp Cardia, så Cardia finnes ikke lengre.
Jeg har litt problemer med DIBS sin betalingsmodul. Jeg setter dens aktivitet til true, men den vises ikke i listen over mulige betalinger.
Noen som har erfart noe lignende?
Takk på forhånd!
Jeg har litt problemer med DIBS sin betalingsmodul. Jeg setter dens aktivitet til true, men den vises ikke i listen over mulige betalinger.
Noen som har erfart noe lignende?
Takk på forhånd!
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
17/12/2007 18:20 #1508
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Dips betalingsløsning
Se
her
.
DIBS skal vistnok komme med en ny modul i løpet av uka, så det kan være anbefalt å vente på denne.
DIBS skal vistnok komme med en ny modul i løpet av uka, så det kan være anbefalt å vente på denne.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.