Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

Å gjøre nye templates klare for norsk

Mer
16/03/2012 17:47 #5342 av Rune Rasmussen
Du har allerede en tråd på dette, som ditt siste innlegg nå er slått sammen med - vennligst hold deg til denne tråden fremover på denne saken.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/03/2012 20:20 #5343 av Einar Solheim
Jeg lurer på om jeg kanskje får noen til å hjelpe meg litt hvis jeg starter 5 tråder til ;)

Desverre klarer jeg ikke å finne ut av problemet basert på svarene hittil i tråden.

Hans Petter sier at språkfilene er tilgjengelige og at jeg eventuelt ikke trengte å oversette selv. Ligger de i den norske språkpakken for Zen-Cart? Jeg har gått igjennom filene i språkpakken, og jeg kan ikke finne noen språkfiler der spesifike til templates.

Kan kanskje noen sende meg en riktig språkfil som virker slik at jeg kan se forskjellen? Det meste av det som kommer feil ut er i denne filen hos meg:

/includes/languages/emeralda/norwegian.php

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/03/2012 11:38 - 17/03/2012 11:40 #5344 av Rune Rasmussen
Du bør nok sette deg litt bedre inn i hvordan Zen Cart fungerer om du skal drive å endre på den selv, uten gratishjelp fra en venn eller betalt konsulent.

Ellers er det jo slik at de fleste design/template-selgere faktisk også tilbyr en installasjonstjeneste for et par hundre kroner.

Akkurat i dette tilfellet bør du lese tutorials.zen-cart.com/index.php?article=230

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/03/2012 10:30 #5346 av Einar Solheim
Da jeg er veldig intresert i lære, så prøver jeg å gjøre så mye jeg kan sjølv. Er likevel klar over at på flere områder vil jeg komme til et punkt der jeg vil trenge konsulenthjelp. Jeg er nok der nå.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/03/2012 23:04 #5348 av Grethe C Nordheim
Jeg har et enkelt forslag til deg Einar, hvis du da ikke er så heldig å finne noen som har tid til å gjøre dette for deg da :)
Forsøk med andre templates, Emeralda bruker tydeligvis egne språkfiler.
Jeg har testa den nye versjonen av ZC med fire andre templates uten å ha hatt det minste problem, men de legger heller ingenting inn i language mappa.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo