Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Tilbakemelding

Mer
26/03/2009 09:27 #3101 av Hugo Asphaug
Jeg har opprettet en nettbutikk for dreide treprodukter (lager alt sjøl) og ønsker tilbakemelding på hvordan butikken ser ut og virker.

Her er butikken.

Liver er det som skjer nå!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
26/03/2009 12:20 #3106 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Tilbakemelding
Hei Hugo,

tok bare en rask kikk men syntes denne ga et veldig godt og proft førsteinntrykk.

Personlig ville jeg nok ha redusert skriftstørrelsene litt på overskrift i sidebokser, samt i toppmenyen. I toppmenyen må du faktisk redusere, eller fjerne fet skrift, i Firefox (over 20% av nettbrukerne). Det er for trangt nå, slik at produkter og handlevogn dukker opp på en egen hvit linje under - som også forskyver design.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
26/03/2009 18:38 #3120 av Hugo Asphaug
Besvart av Hugo Asphaug i emne Sv:Tilbakemelding
Er det litt bedre nå?:cheer:

Liver er det som skjer nå!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/03/2009 08:18 #3121 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Tilbakemelding
Nå ble det helt topp ja :)

Har også gått litt mer i dybden på butikken, og den er gjennomført veldig bra. Med et godt design, som passer veldig bra med de justeringer som er gjort. Som naturmenneske med sans for godt håndverk kan jeg virkelig like denne butikken, og kommer nok tilbake - den har allerede fått seg et bokmerke. ;)

Liker også veldig godt at den er tydelig seriøs, med påkrevd og tydelige kjøpsbetingelser / informasjon.

Fine og dekorative produktbilder trekker også opp.

På registreringsskjema kan du kanskje vurdere litt hva du behøver av informasjon, om Herr og Fru, Fylke, Faks osv skal vises/være påkrevd. Og kanskje også flytte postnummer over sted, slik at ikke folk av gammel vane bommer på feltene.

Adresseformat er også satt opp feil for flere land i Zen Cart, deriblant de Skandinaviske, og dette bør endres (skal oppdatere dok. for dette). Se under "Lokasjon / Avgifter -> Land" hvor man som minimum bør endre/redigere de Skandinaviske landene (inkl. Svalbard og Aaland), til å bruke adresseformat 5.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Emmi
  • Besøkende
  • Besøkende
14/06/2009 18:25 #3393 av Emmi
Besvart av Emmi i emne Sv:Tilbakemelding
Veldig bra førsteinntrykk! Jeg ble litt glad nå, jeg skal prøve å lage en butikk selv, så da vet jeg at det går an å få det skikkelig bra ;)

Likte veldig godt bildene, og layouten er også oversiktlig, noe som ikke alltid er så lett å få til. Jeg har ikke så mye peil på nettbutikker ennå, men jeg fikk et veldig positivt inntrykk.

Hvis jeg skulle pirke på noe så måtte det være grammatikkfeil i teksten. Man forstår jo godt hva som sies, men det var ikke langt mellom feilenen hvis man er opptatt av rettskriving. Feks og/å, apostrof i genitiv (brukes ikke på norsk), garpegenitiv, feil bøying av ord, chatteringer (=sjatteringer) osv.

Og hvis jeg skulle være VELDIG pirkete: blått og oransje er tydelige og fine farger, men temaet på siden er natur. Hva med å bruke en fargekombinasjon som finnes i tre/skog? Kombinasjonen blått og oransje bringer tankene mer til elektronikk enn (nydelige) treprodukter.

:side:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/06/2009 20:58 #3395 av Hugo Asphaug
Besvart av Hugo Asphaug i emne Sv:Tilbakemelding
Hei, tyakk for tilbakemelding.

Ser gjerne at du tipser meg om hvor det er grammatiske feil.

Liver er det som skjer nå!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo