Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Tilbakemelding

  • Emmi
  • Besøkende
  • Besøkende
14/06/2009 22:05 #3396 av Emmi
Besvart av Emmi i emne Sv:Tilbakemelding
Det er mulig at jeg hadde "flaks" og traff akkurat der det var noen, jeg måtte lete en del før jeg fant tilbake. Tror kanskje det er en engelsk tekst om er oversatt ord for ord ;)

www.hugo-asphaug.no/butikk/index.php?mai...info&products_id=226

Penn State Industries er stolt av å samarbeide med designeren David Broadwell som har desginet denne eksklusive nye Nouveau Sceptre Rhodium & 22kt Gold Fountain Pen/Rollerball. (Denne er bestemt form, mens resten av setningen står i ubestemt form. =denne nye penn. )

David Broadwell er en godt kjent kniv og penn maker [kniv- og pennemaker??] med 24 års erfaring i og (å!!)forme en rekke [materialer som] metaller, tre, og stein. Hans penner(Pennene hans) har vært omtalt i Stylophiles online magazine, Pen World International, Stylus Magazine, og var (ble) vist fram i Society of North American gullsmeder (navn oversettes ikke) (ulempe) 3M Innovative Tools 2002 Utstilling. Penner som han har laget selges for tusenvis av dollar.

David's (' brukes ikke på norsk, det skal være Davids) ekspertise og grundige fokus på detaljer bringer hans Nouveau Sceptre Pen til liv med tilpassede casted 3 dimensjonale Art Nouveau design og førsteklasses platings. (for guds skyld, finn på noe selv og ikke oversett direkte :laugh: )

David om Hans Nouveau Sceptre Pen Design:
"Jeg har alltid elsket jugendstil med intenst (intense) organiske linjer og har tatt det inn i mitt arbeid i mange år. En av mine mer populære og personlige favoritt pen design er min Sceptre. (Denne er litt vanskelig, men hva med: En av mine mest populære penndesign, og også personlige favoritt, er min Sceptre.) Når du (jeg?) blir bedt om å designe for Penn State Industries nyeste kit (sett?)(var) min første tanken (tanke) var å bruke elementer fra min Sceptres(modell) - bredskjermformatet cap toppen og avrundet fat (aner ikke hva det snakkes om her. cap toppen? skal en topp kuttes av? :blink:) - med noen nye freeform Nouveau elementer. Jeg finner det interessant og avslappende å se på trær som er blåst av en svak vind (blåst av en svak vind? :silly:) , og jeg ønsket at bånd på hetten å se ut som om det ble blåst rundt av vinden. (jeg ønsket at båndet på hetten(?) skulle se ut som om det FLAGRET i vinden) "

Funksjoner:

Alle utsatte aksent ringer, band og caps inkludere elegant tilpasset casted (=?? bransjeuttrykk??) 3 dimensjonale Art Nouveau design.
Komponentene er støpt, polert og belagt med en varig 2 micron 22kt gull plate (gullplate) og rhodium.
Fountain Penner inkluderer en elegant medium Schmidt ™ (fjern mellomrom) Gold og Iridium spiss pluss en blekknivå pumpe (blekknivåpumpe, hva enn det er) og blekkpatron.


Yess, det var dette jeg siktet til. :P

For øvrig: "Dreide treprodkter kan du kjøpe er" er ikke feil, men det er bedre å si "Du kan kjøppe dreide...". Hvis du vil ha Dreide treprodukter først så kan du si "Dreide treprodukter til salgs". Bare som et eksempel.

Velkommen til Hugo Asphaug sin internettbutikk!
-garpegenitiv. "sin" er ikke feil å bruke, men er forbundet med måten barn snakker på. Det er bedre å si ...Hugo Aspaugs internettbutikk. Og ikke bruk apostrof, det brukes ikke på norsk, med mindre ordet slutter på s og da kommer det i etterkant.

Jeg fant et par andre tilfeller, men jeg husker ikke hvor det var. Sånn generelt ser det ut til at språket er greit, jeg var bare uheldig å traff på 2-3 stedet hvor du har snublet litt.

-Nå er jeg over middels opptatt av norsk grammatikk, og jeg oversetter også en del fra engelsk. Når det gjelder å snekre butikk så starter jeg på 0.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Morten Skullerd
  • Besøkende
  • Besøkende
11/07/2009 22:33 #3465 av Morten Skullerd
Besvart av Morten Skullerd i emne Sv:Tilbakemelding
Hei Hugo!

Jeg må si at det var en imponerende side. Førsteinntrykket var meget profft. Jeg likte speselt bilde fremvisningen på forsiden. Har du laget layouten/designet selv, eller er det en template du har brukt og modifisert.

Håper salget går bra!

mvh,
MS

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo